ik maak me er idd een beetje druk om maar denk ook dat ik 'm te graag wil voelen,liefst de hele dag door fijn dat je zoon weer thuis komt! zal heerlijk zijn om weer lekker te knuffelen met hem @zwangerschap,dit is ook ons laatste zwangerschap, jammer maar ben ontzettend gezegend natuurlijk met 4 kids ik laat me hierna ook stereliseren...
Hi meiden, het is echt al zo lang geleden dat ik hier ben geweest... Hopelijk gaat alles goed met jullie! Met mij gaat het wel goed. Over anderhalve week alweek de 20 weken echo. Hopelijk trekt die me een beetje uit m'n gevoel van een vacuum. Nu ik minder kwaaltjes heb en de baby nog niet zeker voel (mijn darmen zijn ook behoorlijk actief, het voelt wel iets anders... maar ja echt zeker ben ik niet) is er alleen mijn dikker wordende buik die me laat voelen dat ik zwanger ben.
Lt20: Mooi buikje Nadesy: Gefeliciteerd meid je bent op de helft Suze: Dus voor jullie ook de laatste zwangerschap. De gyn wil me ook steriliseren tijdens de ks maar ik wil mijn bm slijmvlies weg laten branden zodat ik nooit meer ongi ga worden. Maar even kijken hoe het allemaal in zijn werk gaat, volgens de gyn mag dat niet tijdens de ks maar wel erna. Dan hoef ik niet ook nog eens aan de pil om mijn cyclus te regelen. Want sterilisatie werkt niet tegen de ongi..
Hoi, Daar ben ik weer. Het is behoorlijk rustig op het forum. Waar zijn de meiden van 1 januari tot 14 januari dan aan het kletsen? Ik werk 32 uur (8 uur ouderschapsverlof) en heb best een drukke baan en daarnaast de twee kids. Twee weken geleden werd ik enorm ziek en na een week was ik eigenlijk nog nie in staat om te werken, maar ik ging toch.. Nou, ik liep echt als een lijk rond. Maar goed.. Dit zal voor mij misschien ook de laatste ronde worden, maar we laten ons nie behandelen.. Ik neem daarna een spiraal want deze zwangerschap is het gevolg geweest van onregelmatig pilgebruik, hahaha. Hartstikke welkom uiteraard.. Ik vind het ook nie erg om drie mannen te hebben hoor.. Maar een meisje is ook leuk. Ik vind het enorm spannend! Ik heb trouwens lactulose gehad. Wat een opluchting. Ben vandaag eindelijk naar het toilet geweest (hoe blij kun je zijn!). liefs, mamaT
mamaT: De andere 1-14 jan schrijven in een ander deel mee. Dit is goed bij te houden zo met een paar meiden Goedemorgen allemaal trouwens Nadesy: Alvast heel veel succes morgen meid, hoop dat alles goed is.
@Caruli jij ook he morgen meis bij de controlle ik mag gelukkig lekker bijtijds al om 9,15 hoef ik me niet de hele da zenuwachtig te maken hihihi
das wel fijn dat je vroeg mag Bij mij zal het wel goed zitten, is standaard controle. ben nerveuzer voor volgende week
@chocochick,kan me je gevoel wel een beetje voorstellen, hopelijk vliegen de dagen voorbij en heb je snel je echo! maar komt goed meis! @lt20, mooi buikje @nadesy, de helft alweer..gaat snel he, ik heb nog niet op het lijstje gekeken,maar je zult binnenkort je echo dan wel hebben he?! @curali, ik snap dat je voor de 20 weken echo zenuwachtiger bent! hoe gaat het verder met iedereen??
Vandaag dus mijn 20 weken echo best zenuwachtig voor,moet ook alleen mja niks aan te doen @Caruli meis jij succes strak sbij de gyn
@ Nadesy; alweer 20 weekjes! Succes/ plezier bij de echo! Hier zal ik waarschijnlijk ook alleen moeten, al zit ik er over na te denken om mn schoonmoeder te vragen.
Hey Lt20, vind het kei moeilijk de naam Lijst wordt alleen maar langer! Merk dat ik vooral de Engels/Amerikaanse namen mooi vind! Dus als je tips hebt haha. Gaat goed hier hoor, vandaag lekker mn vrije dagje lekker rustig aan. Gisteren weer lekker gesport. Jullie waren er geloof ik wel uit he de stoere jongensnaam?
Hey meiden! nou hier dus de 20 weken echo gehad pff wat was ik zenuwachtig! maar gelukkig zag alles er goed uit pfff wel een opluchting ff een meevaller kon ik wel ff goed gebruiken,en wat fijn om mijn lieve schat weer te mogen zien, tja 1 ding hetis nog steeds een boy gelukkig hahahahaha heb ook mooie echo foto's mee gekregen