Ja ik heb er ook echt zin in! Hoop dat we nog mooie plaatjes kunnen maken. Het is nml pas met 28 weken. Jaimy lag met 28 weekjes al erg diep maar volgens die vrouw ligt een 2e kindje altijd hoger?! Nja we kunnen in elk geval weer even en voor het laatst naar kleine man kijken. Al denk ik niet dat mijn vriend meegaat....
Waarom denk je dat je vriend niet mee gaat? Wel jammer he dat het dan de laatste keer kijken is. Misschien krijg je nog een liggingsecho.
@nadesy, mooie buik!! @lt20.leuk nog een echo met 28 weken! bij mij lagen de 2e en 3e ook hoger dan de eerste bij 28 weken, krijg je verder helemaal geen echo meer?
@Lt20; leuk, ik wil deze keer ook graag een 3d/4d echo laten doen. Zit ook nog te twijfelen wat de beste week hiervoor is. Zit zelf aan week 27 te denken. Iemand tips? Heb ook geen idee of de voorliggende placenta problemen gaat geven...
@ Nadesy; mooooi buikje! @ Kellox; ik wilde ook met 27w maar dan zijn ze dicht ivm herfstvakantie, nu wordt het dus met 28w. Heb ook een voorliggende placenta.
@ Suze; nee volgens mij niet. Bij Jaimy had ik een echo met 10 & 20 weekjes. Vanaf 39 weekjes wel meerdere malen echo + ctg gehad omdat ik minder leven voelde. Geen liggingsecho ofzo.
@lt20, ik had bij dinand en danique ook alleen bij 10 en 20 weken een echo, bij demi was die 20 weken echo nog niet, daarbij heb ik alleen een echo met 10 weken gehad.. nu is die liggingsecho nieuw in de praktijk en ik krijg dan 2 groei echo's tussendoor. @kellox, ik denk dat de voorliggende placenta geen invloed heeft, omdat het bij de gewone echo's ook geen invloed heeft,maar dat weet ik niet zeker.
Bij mij lag de placenta in de weg voor 3d beeld. Maar anders zou je even kunnen bellen en vragen wat hun ervaringen ermee.zijn. Ik had bij casey met 26wk en bij mitch met 27wk nog mooi beeld.
Oke thanks ladies! Ik zal het voor de zekerheid wel ff aan ze vragen of het een probleem is. Denk dat ik de afspraak dan idd met 27 weken probeer te plannen.
hey meiden, hoe gaat het met jullie? lekker genoten van het weer vandaag?? vandaag is mijn oudste dochter 9 geworden, dus we hebben een drukke maar gezellige dag achter de rug! ze is lekker verwend!! 9 jaar alweer......
Suze: gefeliciteerd met de 9e verjaardag van je dochter Fijn dat ze een leuke dag heeft gehad en goed verwend is. Het gaat zeker snel, voor we er erg in hebb en zijn ze het huis uit...
Leuk joh Ps zit nu eindelijk op de wifi met mijn foon thus en ni Is mijn foon sneller dan de laptop haha. Kan alleen niet alles met de foon, dus heb de laptop nog nodig
Suze gefeliciteerd wauw 9 alweer! Ooh Nadesy wat een leuk pakje! Wij wachten op het pakje van rainbow babies! heb een roze mutsje wit truitje met dr naam en dan een roze broekje zo lief en denk stippeltjes slofjes eronder!! Vandaag 24 weken, vrijdag komt de babykamer kan niet wachten! Ben een beetje suffig vandaag! Misschien dat ik een klein baby wasje alvast ga doen die meid heeft zoveel en vrijdag hoop ik alles te kunnen inruimen denk het helaas niet dat dr kamer klaar is!
Ja de controle was weer goed!! Mooie echo meegekregen ziet nu echt het gezichtje! geen vochtophopingen nog gyn was tevreden, me antistoffen waren op 10 blijven staan yeah! dus niet verhoogd dinsdag weer naar leiden! Ook de kleine meid erkennen, dus alles is geregeld dan! Thnx for asking