Ineens enorme honger??

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door MamavanTroy, 25 nov 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamavanTroy

15 okt 2015
    96
    0
    0
    NULL
    NULL
    Help!! Mijn zoontje van net 4 maanden is de afgelopen 2,5 week een beetje ziek geweest. Afgelopen vrijdag ook koorts en vreemde plekken gehad en at weinig en met moeite. We moesten gelijk langskomen bij de arts en die zei dat het de 6e ziekte was. Maandag hoorde ik van de gastouder dat meerdere kindjes bij haar dat hebben gehad. Maar goed, het gaat nu dus weer goed met hem... alleen hebben we nu een ander probleem.....

Ik vrees dat hij al het gemiste in wil gaan halen want meneertje heeft ineens HONGER. Niet een beetje maar ENORM honger. die 1000 cc ga ik over als ik hem volg... Zelfs de gastouder appte net wat te doen omdat hij 2,5 uur geleden gegeten had en alles bij elkaar krijste. Ze heeft hem gevoed en meneertje was tevreden met 140 cc, een klein flesje dus.
    Nu kreeg hij al forte in de avondfles en heb ik gister de bakjes gevuld 50/50 maar dat werkt dus ook weinig.

2 weken geleden zijn we begonnen met hapjes proeven en de groenten gaan wel redelijk, maar de sperziebonen die hij nu 2 dagen krijgt zijn nog niet helemaal goed gekeurd. Ook een beetje Bambix, met nadruk op beetje is hij al gewend in de late fles.

Wat nu?? wie heeft tips??

Deel Deze Pagina