14 dagen dpo

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Sassiekaa, Mar 27, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Hoi dames.

Ik had het al eerder gepost maar wellicht dooreen eigen onderwerp te maken dat meer lieve dames meekijken.

Vandaag 14dpo ik heb getest maar zag zo snel niks. Had m namelijk meegenomen naar de slaapkamer waar het nog niet erg licht was. Na half uur gordijnen open en zag ik toch een licht roze lijntje. Nu een uur later nog foto gemaakt beneden met daglicht dus je ziet ook een foto met wat meer ingedroogde lijntje. Wat denken jullie???

Attached Files:

2. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    Als je echt 14dpo bent, dan is dit veel te licht om een goed gevoel van te krijgen. Natuurlijk kan het toch goed zijn, maar de kans van niet is helaas veel groter.

3. Pipo30

Pipo30 Fanatiek lid

Jul 31, 2014
    4,944
    681
    113
    Ik zou opnieuw testen en binnen afleestijd kijken.Na afleestijd is het niet meer geldig.

4. Voila

Voila Niet meer actief

Ondanks dat je hem later hebt afgelezen vind ik hem roze en duidelijk genoeg... en ga ik je al feliciteren 🌸 Gefelicteerd!!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,946
    15,594
    113
    Nabij Utrecht
    Pas na een half uur is negatief. En idd als hij wel posi is dan is hij enorm licht voor 14 dpo.
    Hoe weet je zo zeker dat je ei 15 dagen geleden was??

6. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Ik heb ovulatietesten gebruikt en had een positieve test op 13 maart.

Bij mijn vorige zwangerschap testte ik nog negatief op mijn nod ook pas 2dagen later positief. Dat was dan 16 dpo. Dus dat het licht is is voor mij nog geen slecht teken...

7. xwendyhx

xwendyhx Niet meer actief

Op 13 maart een positieve test is nu dan toch 12 dpo?
    Ik zie wel een streepje trouwens! Morgen of overmorgen nog een keer testen? :D

8. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,946
    15,594
    113
    Nabij Utrecht
    13 mrt ovu is uiterlijk 15 mrt je ei en dus vandaag 12 dpo.
    Ik zou nogmaals testen (in daglicht) en binnen 5 minuten aflezen.

9. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Oké. Ik heb mamaapp en die rekende het automatisch uit.... Dan test ik morgen opnieuw met ochtendurine. Nu is het dan toch te licht.

Bedankt voor het meekijken... Dan hoop ik dat het oploopt ☺️

10. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Mag ik jou vragen waarom er in bijsluiters altijd staat dat je testen altijd binnen de maximale afleestijd af moet lezen? Wat zou daar de reden van zijn denk je?

Ik zie inderdaad een streepje TS. Voor feliciteren vind ik het nog vroeg. Ben wat voorzichtig daarmee. Hoop dat je morgen ern mooi streepje binnen afleestijd hebt!

11. Deebje

Deebje Bekend lid

Mar 2, 2013
    960
    27
    28
    Female
    Ik zie een streepje, maar ben nog niet overtuigd. Laat je het ons weten?

12. Voila

Voila Niet meer actief

Dat mag jij vragen ;) Omdat het geen tuurstreep is en ik hem duidelijk genoeg vind. Als er een half grijs apart lijntje zou staan binnen het half uur dan zou ik ook mn twijfels hebben maar dat gevoel heb ik nu iets minder.

13. Hilly1980

Hilly1980 VIP lid

Jun 23, 2014
    7,299
    6
    38
    12dpo is ander verhaal. Dan heb ik iets meer hoop op een goede afloop. Ik duim voor oplopen morgen!

14. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Ik kon niet wachten en met middagurine deze test. De normale is zo vaag maar in negatief beter te zien. En binnen afleestijd.😳 Morgen hopelijk kans om cb test digi te kopen.

Hoe lang kun je urine bewaren (in de koelkast) zodat ik m'n ochtendurine kan gebruiken??

Attached Files:

15. Voila

Voila Niet meer actief

Yup ik zie ze. Zou sowieso niet in negatief kijken, is natuurlijk niet helemaal de bedoeling.
    Spannend hoor, wel goed teken dat je alsnog wat ziet gelijk binnen de tijd. Dat ze maar snel mogen oplopen :)

En je urine, tja je kan wel in de koelkast doen maar heb wel eens gehoord dat de kwaliteit wat kan afnemen...

16. Stokstaartje86

Stokstaartje86 VIP lid

Jan 4, 2013
    5,299
    1,769
    113
    Female
    volgens mij 12 uur houdbaar op kamertemperatuur. Overigens zie ik op alle testen streepjes! Als je die laatste binnen de tijd hebt afgelopen vind ik hem positief!! Hopelijk loopt ie de komende dagen op. Voor 12 DPO vind ik het een mooi streepje. Bij mijn dochter had ik ongeveer dezelfde streepjes op 12 DPO en zij is onderhand al 2 jaar geweest

17. Jinky

Jinky Fanatiek lid

Oct 4, 2006
    2,500
    20
    38
    Female
    Gefeliciteerd! die test is positief!

18. TigerMom

TigerMom Fanatiek lid

Aug 10, 2015
    3,157
    100
    63
    Ja hoor. De laatste is wel positief. Zou toch nog even door testen tot je op nod ook een positieve test hebt.

19. Sassiekaa

Sassiekaa Bekend lid

May 14, 2013
    662
    147
    43
    Female
    Bedankt. Ik hoop het! Morgen weer opnieuw. Hopelijk een duidelijkere lijn! 😊

20. MamaLara

MamaLara Bekend lid

Dec 22, 2012
    575
    1
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook goede hoop voor je. Spannend hoor! :)

Share This Page