Deze maand is de eerste maand dat we actief onder behandeling staan vd gynaecoloog. Medicatie, follikelmeting,..enz. Vandaag zit ik op 8/9dpo. Heb sinds gisteren zo'n druk in m'n liezen en soms zo'n kriebelig gevoel. Heb een 2e temperatuurstijging gehad. M'n borsten doen pijn. Dit zegt natuurlijk helemaal niks, dat weet ik heel goed. Het is ook nog enorm vroeg natuurlijk. Nu deed ik deze ochtend een Kruidvat 2v5 test. Dit streepje verscheen, suuuuper licht, maar ik zie wel iets. Zien jullie het?? (Hopelijk blijft de kwaliteit goed na uploaden) Soms denk ik dat ik gek word, dat ik het te graag wil zien...en dan kijk ik nog eens, mr zie het telkens weer...
Ik ben dus niet gek?! Maar nog ff relaxed blijven en er mss niet direct van uit gaan. Morgen of overmorgen nog eens een testje wagen, ik heb het kruidvat "geplunderd". Maar oooh ik hoop het zo met heel mijn hart!!! Als de zwangerschap die een miskraam werd in oktober goed zou gegaan zijn, was het voor 21 mei. Ik had altijd gehoopt dat ik voor die datum opnieuw een positieve test in handen zou gehad hebben. Klinkt misschien stom, maar zou me die dag toch een pak anders laten beleven. En natuurlijk ook omdat we dolgraag een kleintje willen.
Leg hem eens in het daglicht (op de vensterbank bijv). De schaduw maakt het er niet duidelijker op helaas.
Aahh meissie.. Hier precies zo! Ik zou ook in mei uitgerekend zijn en nu ik weer zwanger ben, geeft dat toch wel een ander gevoel. Anders sta je in mei met lege handen en nu heb je iets leuks om naar uit te kijken (als alles goed mag gaan). Ik zou overmorgen even opnieuw testen, dan moet de streep al duidelijker zijn
Als ik het zeg tegen iemand die het niet zelf meemaakte kijkt die altijd zo raar, van 'wat maakt dàt nu weeral uit?!'. Maar het is gewoon een gevoel. Ik heb het er nog heel erg lastig mee met momenten en denk écht dat een nieuwe zwangerschap een heel groot deel vh verdriet zou weg nemen. Maar kijk, bij jou is het ook opnieuw gelukt (dikke proficiat trouwens!!! ), dus het zal ons ook wel lukken! #positiefdenken
De test ligt thuis en ik ben ondertussen op mijn werk.. Zal het eens proberen als ik thuis ben! Bedankt voor de tip!
Mensen die zoiets zelf niet meegemaakt hebben, kunnen zich daar misschien wat minder goed in verplaatsen. Nu ben ik 'blij' dat ik al een kindje heb en dus genoeg afleiding.. Als ik me even rot voel dan kijk ik naar hem, hij tovert binnen no time weer een big smile op mijn gezicht. Heb ook al vaak gezegd dat het voor mij misschien nog wel veel pijnlijker was geweest als het mijn eerste was geweest.. Maar ook dat zal voor iedereen misschien anders zijn. Dankjewel, het blijft een hele onzekere tijd. Natuurlijk ben ik blij, maar het was niet dat ik (zoals bij de eerste en tweede zwangerschap) stond te trillen, huilen en gillen van blijdschap. Eerst die echo maar afwachten, dan zien we verder. Mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd PB'en
Ik zie het steepje. Hoop dat je morgen een duidelijker streepje in handen hebt. Ik herken het zo erg. Ook ik zou 29 mei zijn uitgerekend, als ik niet op 14 December mijn zwangerschap had moeten beeindigen met ruim 16 weken. Dit is ook nog eens eens onze trouwdag en de uitgerekende datum van 2 van de 3 andere kinderen. Nooit meer een fijne dag dus.... Het zou wel mooier zijn, als ik nog voor die tijd weer zwanger mag zijn. Voelt ook wel dubbel ergens, omdat ik mijn buik enerzijds voor ons prachtige zoontje tot en met mei gereserveerd zou hebben.
OMG! Vandaag dus 9/10dpo (ah streepje vermoed ik 10dpo). Na 1min kwam dit streepje er al. Veel duidelijker dan gisteren! Oh ik hoop dat alles goed mag gaan 🍀