Hallo dames, ik ben hier nieuw. Ik ben anderhalve week over tijd, en ik heb gister 2 tests gedaan (van Action, ik dacht voor die 1,49 kan ik ze niet laten liggen..) De ene test is echt omo wit, en de ander zie ik heeeeel licht een streepje op. Vandaag besloten om niet te testen en mijn vriend wil morgen samen testen met een Clear Blue omdat die vaak wat duidelijker is. Ik vind het allemaal heel erg spannend, omdat ik constant bij elke krampje naar het toilet ren om te kijken of ik toch niet ongi ben geworden.. Ik heb al 2 kindjes van 9 en 10 jaar oud, dus ik weet niet helemaal meer precies hoe dat was, en dat waren ook echt ongeplande zwangerschappen, dus helemaal niet zo mee bezig als dat ik nu ben... Liefs, DaLuna
Spannend dus! Heb je wel getest met ochtendurine? Anders eens de testen van de Kruidvat nemen, 2 voor 5,-,. Die zijn ook veel gevoeliger maar niet zo duur als de Clear Blue. Succes, ik duim voor je!
Ja Babs dat lijkt mij ook toch? Vind het allemaal zo raar, denk ik is het dan van de stress dat het uitblijft? Ik snap er niks van....
Heb je een regelmatige cyclus? Misschien heb je dit keer een late eisprong gehad? Is anders wel vreemd ja... Ga je nog een keer testen?
Ik zou zelf de cb nog even laten liggen totdat je een duidelijk streepje hebt. Persoonlijk vind ik ze echt te duur om 'zomaar' even te doen. Ik zou even testen met KV testen. Die 2 voor 5,-. Die zijn super duidelijk als ze positief zijn.
Hai dames, Ik ben op 31 december alsnog ongi geworden onwijs balen natuurlijk. Maar ik heb mijn eisprong gister gehad, dus we gaan gewoon voor ronde nummer 2 Duimen jullie mee?
Arg, wat jammer! Heel veel succes voor de volgende ronde!!! Ik duim voor een tweede streepje Die zwangerschapstesten van kruidvat (2 voor 5 euro) zijn inderdaad heel gevoelig en goedkoop! De moeite waard als je regelmatig wil testen
@madelie - ik kan hem voelen, eerst trekt het helemaal strak (zo voelt het) en dan voel ik het "ploppen" heel gek haha. ik ben heel zenuwachtig of het allemaal lukt, maarja we hebben geen haast (oke mijn partner kan niet wachten, haha, maar dat is wat anders)