Hulp bij ovu testen en tempen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Blondie87, 14 jan 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Vraagje dames.

Heb de ovu testen van 2besure. En kruitvat.
    Worden de streepjes altijd even donker?
    Heb een prima regelmatige cyclus van 28 dagen.

Tempen... Waarom altijd om de zelfde tijd?
    Hoef maar 2 dagen vroeg uit bed ivm peuterschool van onze zoon.
    Dat zou dan betekenen dat ik elke dag om 6.30 moet testen.

Wie heeft antwoorden?😘

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.931
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Tempen, omdat als je niet dagelijks hetzelfde tijdstip tempt je de ene dag een hogere temp zal hebben dan de andere dag.
    Omdat de manier van tempen met tienden van graden werkt, is nauwkeurigheid en stiptheid een pré.
    Evenals de manier van tempen (rectaal, voor het uit bed gaan, dagelijks op dezelfde tijd).
    In jouw geval zou je dus elke dag om 6.30 uur de wekker moeten zetten om te tempen.

Ovutesten mag je niet met eerste urine doen (muv de digi van cb). Die kan je beter tussen 12 en 17 uur doen

ovulatietesten: in de regel moet de teststreep even donker of donkerder zijn dan de controle streep om van een positieve uitslag te spreken. Is de teststreep nog (veel) lichter dan is het een negatieve uitslag en moet je nog doortesten.

3. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Super duidelijk dank je wel😘

4. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik zou ook met één soort ovulatietesten werken!
    Je kan twee merken nooit met elkaar vergelijken!

5. Blondie87

Blondie87 Actief lid

25 okt 2015
    218
    1
    18
    NULL
    Twente
    Goed punt. Haalde eerst die van de kuidvat maar vond ze nog wel duur. Toen op zoek gegaan naar goedkoper ovu testen

6. Dubbeltje

Dubbeltje VIP lid

2 jun 2014
    6.008
    19
    38
    Ik ben ook overgestapt op 2besure. Een maandje proberen en dan weet je goed hoe een positieve er bij jou uit ziet hoor! Moest echt wennen, maar gebruik ze nu voor de 3e maand op rij en helemaal gewend. teststreep wordt bij mij net zo donker als de controlestreep

7. PP86

PP86 Lid

12 jan 2016
    6
    0
    0
    Qua tempen, als je het erg vervelend vind om je wekker zo vroeg te zetten, je zou het eens een ronde aan kunnen zien als je niet precies op dezelfde tijd meet. Ik meet op mijn werkdagen ook vroeger dan de overige dagen, en als ik mijn grafiek dan wat hobbeliger dan toen ik wel op dezelfde tijd de meting deed, hij is nog steeds erg duidelijk.

Deel Deze Pagina