Hoi allemaal, Ik zit nu 10 dagen na mijn 8ste IUI, en sinds gisteravond doen mijn borsten heel veel pijn. Ze voelen opgezet en zijn heel gevoelig. Ik ben net uit mijn werk gekomen en moest mijn bh uitdoen omdat dat pijn deed, en nu voelen ze zonder bv heel zwaar, dat ook weer pijn doet. Dit is de eerste keer dat ik dit heb. Wie herkent dit, wie heeft tips?
Hallo, Ik heb geen ervaring met IUI maar het gevoel dat jij omschrijft was bij mij (achteraf gezien) één van de eerste symptomen dat ik zwanger was. Ik wil je nu geen valse hoop gaan geven hè, ik kan alleen maar zeggen hoe het bij mij was. Ik had nog nooit, ook niet als ik ongesteld moest worden, last gehad van gevoelige/pijnlijke borsten, tot toen dus... Vandaag zit je dus 10 dpo veronderstel ik?
Bedankt voor je reactie! Ik hoop natuurlijk heel hard dat het zo is, Maar na 8 IUI's heeft mijn lichaam mij al zo vaak voor de gek gehouden, dat ik eerst een positieve test moest zien. Mijn borsten zijn bij ongesteldheid wel gevoelig, maar nooit pijnlijk.
Voor ik mn dochter kreeg had ik elke maand pijnlijke borsten vanaf ongeveer 8 a 10 dpo. De zwangerschap van mn dochter (ook na iui) kenmerkte zich juist door het uitblijven van pijn. Sinds mn bevalling had ik juist nooit meer last van pijnlijke borsten rond mn NOD en bij iui voor de tweede was het eerste teken van een zwangerschap bij zowel mn bbz als deze zwangerschap het hebben van zeer pijnlijke borsten. Door die borsten wist ik het eigenlijk al bijna zeker en beide keren heb ik op 10 dpo/ dagen na iui duidelijk positief getest. Ik denk dat als je er normaal nooit last van hebt dat het een goed teken is, maar anders hoeft het helaas niets te betekenen. Ik zal voor je duimen!!
Natuurlijk kan het toeval zijn, maar ook hier was het eerste symptoom van zwanger zijn gevoelige borsten... Ik ga heel hard voor je duimen!!