Hoi dames, Ik heb op 18 september een kid iui behandeling gehad (zonder hormonen) ik zit nu op CD 33. Ik ben nog steeds niet ongesteld en de testen zijn negatief. Nu voelde ik wat lopen uit m'n vagina.. Ik dacht dat het mn menstruatie was dus ik ging naar de wc en zag dat ik hele vreemde afscheiding had, echt een hele grote prop en dat leek een beetje op behangplaksel.. Doorzichtig, slijm maar ook witte afscheiding ertussen door.. Ik heb aan het begin van de avond een rare pijn in mn onderbuik gehad (nadat mn kat op mn onderbuik had gestaan perongeluk), en werd er heel even naar en misselijk van. Ik was vorige week wat misselijk in de ochtend, als ik iets at over de hele dag dan verdween dat gevoel.. Ook heb ik wat last van mn borsten gehad aan de zijkant en krampjes /steekjes. Hierdoor even gedacht dat ik zwanger kon zijn, maar het kon ook goed zijn dat ik mezelf voor de gek hield omdat je in spanning bent van alles en denkt van alles te voelen. Ik heb nu ook griep. Iemand hier ervaring mee? En dan eigenlijk meer met name de slijmprop (nooit eerder zoveel afscheiding ineens gehad).. De kwaaltjes even gedeeld zodat jullie weten wat ik afgelopen week gevoeld heb en of er een link is tussen dit alles.
Probeer toch even af te wachten. Het kan van alles zijn. Misschien ben je zwanger en maak je nog niet veel HCG aan. Maar je hebt ook de griep waardoor je misschien krampjes hebt en misselijk was. Tel daar een keer wat meer afscheiding en een jeukende borst (even heel kort door de bocht haha) bij op en je bent zwanger. . Ik zou over 2 dagen nog eens testen