Ik hoor je denken wie test er nou als je ongesteld bent?? Tja... Op mijn nod getest en toen was het echt een tuurstreepje. Uur later werd ik ongesteld. Nu drie dagen later dacht ik laat ik eens testen. En wederom binnen vijf minuten een licht streepje. Donkerder dan op nod. Was een actiontest. Daarna nog kv gedaan en twijfel of ik nou licht iets zie. Maar ben toch echt wel heftig ongesteld... hoe kan dat nou?
Heb het ook gehad bij zoontje! Bij mij bleek het een tweeling te zijn geweest... Heb je een foto van de tests?
Het lukt me niet om hem te uploaden. Hopelijk zien jullie hem zo. . http://www.freebits.nl/images/375IMG_20131129_135448.jpg
Hij is wel mooi roze iig! Kan hem goed zien... Ik zou vandaag of morgen weer testen en kijken of het oploopt! Hoe is het met bloeden nu?
Ik zie ze wel! Kan ook een vroeg miskraam zijn.. Ik zou even doortesten als ik jou was! Ik hoop dat ze duidelijker worden maar als je zo hevig bloed kan het goed zijn dat het mis is gegaan
Het kan zijn of dat het bij de innesteling fout is gegaan (gebeurd helaas heel vaak) of aan de test liggen. Want lees wel vaker dat action tuurstreepjes geven/gaven. Of dat je heel pril zwanger bent, kan ook nog natuurlijk, dat de bloeding van een innesteling is, maar als het erg veel is dan ben ik er bang voor dat het niets is sorry, ik hoop voor je natuurlijk van niet en dat je wel goed zwanger bent. Denk dat het beter is om een andere merk test te doen, eentje van de etos die duopak van 5euro of kruidvat heeft ze ook, die zijn best gevoelig.
Ik denk idd dat dat het geval is of foute innesteling of niet betrouwbare test. Alhoewel ik met kv2 voor 5 ook een licht streepje zag maar die krijg ik niet op de foto. Wel jammer! Ga er maar vanuit dat dit echt een menstruatie is en doe voor de zekerheid zondag ofzo nog wel een testje.
Helaas was het bij mij een mk. Ik zou morgen of zondag nog eens testen, dan zou het streepje donkerder moeten zijn. Maar als je al op nod zit, denk ik eigenlijk een mk. Want dan zou hij echt duidelijker moeten zijn.
Ja afgelopen dinsdag was nod. Toen echt een tuurstreepje en vandaag heel licht maar je hoeft niet te turen. Dus vindt het zo raar dat hij wel duidelijker wordt..
Lastig, maar zover naar nod? kan haast niet zo licht. Maar weet je zeker dat het je nod was toen je ongi begon?! als het niet goed is, kan het zijn dat er nog steeds wat zit. Ik kreeg te horen, als je een licht streepje blijft houden of lang bloed, je even langs de ha of Vk moet.
Mijn moeder bleef de eerste drie maanden ongesteld worden toen ze zwanger was van mij. Dus het is wel mogelijk
Toen ik met hetzelfde naar vk ging keek hij helemaal niet raar op. Hij zei dat (flinke) bloedingen vaak voorkomen. Dat als je niet heel pijnlijke krampen hebt het vaak wel goed zit. Bij mij klopte dat.... Had alleen wel iets donkerdere testen dan jij... We duimen!
ik zit precies in dezelfde situatie mijn nod was -+ zondag (of maandag) zaterdag dacht ik dat mn menstruatie begon maar het was heel heftig (veel bloed en krampen) zondag normaal zonder krampen en maandag/di afscheiding en woensdag helemaal schoon terwijl ik normaal n menstruatie was 8/9 heb dus gisteren teste ik met de kv 2 voor 5 euro en er kwam n licht streepje ik dacht misschien een vroege mk maar vandaag was het streepje dus iets donkerder als gisteren heel vreemd allemaal maar morgen test ik gewoon opnieu
Ik heb ook amper bloed gehad bij mijn mk, maar wel een dikke test gehad, die werd na bloed minder fel en paar dagen later weg. Ik hoop echt voor je dat je gewoon licht test, maar 17 dagen na je ei??? zie ik niet zo positief. Maar het kan inderdaad dat je ongi wordt en toch gewoon zwanger bent! Het is helaas echt afwachten (iets waar je op zo'n moment echt geen geduld voor hebt) Maar ga wel naar een ha of vk als het zo vaag blijft hoor!
Vind het ook heel raar. Ik denk vals positief en anders een hele late innesteling gehad?! Ik ga er vanuit dat het niets is..