Hoi, 12 januari jl. heb ik een LEO gehad. Een korte voorgeschiedenis. In september 2013 gestopt met de pil. Toen ik niet meer ongesteld werd naar de ha gegaan, zij heeft me doorgestuurd naar de gyn. Hier is meteen vastgesteld dat ik PSOC heb en is mijn cyclus afgebroken. Op 1 en 2 pillen chlomid reageer ik niet goed, op 3 pillen te heftig. Nu is dus op 12 januari jl. de LEO geweest. Lichamelijk ben ik wel al aardig hersteld, de hechtingen zijn nog niet opgelost (zal nog wel een weekje duren). Nu ben ik heel benieuwd wanneer de eerste eisprong kan plaatsvinden (heb nu wel al een paar dagen buikpijn) en hoe lang de cyclus "normaal" blijft voordat de PCOS weer opspeelt.
Voor mij is de operatie al weer heel lang geleden in juli 2008, maar een succesverhaal. Twee weken na de operatie mijn 1ste eisprong gehad, werd toevallig de dag van de operatie ongesteld. Meteen zwanger maar helaas een vroege miskraam met 5 weken, daarna gelukkig meteen weer raak en is mijn zoon geboren. Dus het kan zijn dat je volgende week je eisprong hebt. Mijn gyn zei toentertijd om er meteen er voor te gaan en niet eerst een cyclus af te wachten. Dus veel succes.
Hoi Marykay, Bedankt voor je verhaal. Dat geeft de burger moed zullen we maar zeggen. wat erg van de miskraam, maar wel fijn dat het daarna weer raak was. Ik hoop dat het ons ook gegund is. Ik zie dat je nu ook zwanger bent. gefeliciteerd! geniet ervan Groetjes Michelle