Hoi dames ik heb voor de eerste keer een terugplaatsing achter de rug op 26/12 niet in eigen cyclus wel met utrogestan en progynova. We hebben een terugplaatsing gehad van een cryo. Gisteren werd ik wakker met het gevoel dat ik moest testen en heb dat ook gedaan en deze bleek na verbazing positief met ochtend urine. En vandaag heb ik weer één gedaan en was weer positief met tweede urine. Kan dit al zo vroeg? Hier zijn de testen
zo vroeg al een streep, wist niet dat het zo vroeg al kon maar....een streep is een streep toch? misschien anders nog ff een ander merk test kopen bij twijffel.
Ik vind het helemaal niet zo raar hoor! Ligt er aan hoe oud je cryo was. Als je cryo 5 dagen oud was voordat hij is ingevroren dan was gisteren al 10 dpo. Ik heb hier wel vroegere positieve testen gezien dan 10 dpo Voorzichtig gefeliciteerd meid!
Bij twijfel? 2 positieve testen kan toch geen twijfel meer zijn of wel? En dan ook nog op 2 verschillende dagen
Hallo, Ik had bij cryo na 5 dagen, al eerste positieve test, helaas eindigde dit wel bij bijna 6 weken in een miskraam. Bij verse terugplaatsing, ook opnieuw vroeg getest, en na 6 dagen eerste positieve test , van deze ben ik nu bijna 24 weken zwanger. Ik wil je dus voorzichtig feliciteren! Je bent zeker zwanger hoor! Duim dat t een mooi wondertje wordt
Oeii spannend!! Ik heb gisteren op de valreep nog in 2014 een mooie verse terugplaatsing gehad. Was een mooie emmy 8 cellig al! Als uit het boekje zeiden ze. Dit is onze eerste poging. En jeetje wat is dit killing zeg dat wachten. ... ( terwijl het gisteren pas is teruggeplaatst) de iui etc is hier niks bij. We wisten dat we zo niet zwanger konden raken. Nu pas eigenlijk een echte poging. Hoop zo dat het een succesverhaal wordt zoals je vaker leest en gelijk raak is! Jouw test ziet ee mooi uit! Heel spannend. Snap je onzekerheid! Maar k zou het gewoon volgen. En je echo dan binnenkort afwachten! Hihi mooi begin van het jaar!
Wat Betty zegt! Als je cryo op het moment van terugplaatsen (26-12) dus 5 (of 6?) dagen oud was, dan was dat dus 5dpo. En dat maakt vandaag (02-01) 12dpo. Het is helemaal niet raar om een mooie streep te hebben op 12dpo.
Ikzelf had 8 dagen na terugplaatsing al positief getest!ook door middel van een cryo....ik zeg gefeliciteerd,
Wauw, ziet er veelbelovend uit in elk geval! Vroeg goed testen is meestal een goed teken, tenminste bij mijn 13 tp's wel. GEFELICITEERD! 🎉🎉🎉
Ik heb toch nog een vraag. Klopt het als je een tp van een blasto hebt gehad dat je altijd positief test? Iemand heeft me dat gezegd en ben nu wel wat ongerust