@ EM85: Ik zeg toch echt positief... ze worden duidelijker.. als het van de pregnyl kwam dan zouden ze lichter worden.. Maar ik snap je onzekerheid.. Ik heb zo'n zelfde situatie gehad november 2009. Had toen pregnyl 10.000 gehad en had 11 dpo al getest.. Maar ja.. toen kwam de twijfel.. maar het resultaat ligt nu in haar bedje.. Hier mijn testen van toen... de eerste is dus 11 dpo (25-11) Bekijk bijlage 140119
De test bij de huisarts zegt negatief!! Nu weet ik het niet meer. Morgen bloed laten prikken en dan maar afwachten....
Daar sta ik van te kijken en heb je testen ook nog eens nagekeken en ze worden toch echt duidelijker... Mss over 2 dagen een digitale doen..die moet toch duidelijkheid geven. Ik duim voor je
Op advies van de arts in Dusseldorf de CB met het +. En er was weer een lichte plus. Vanmorgen bloed wezen prikken en nu maar afwachten....
Ik zie op de laatste geen streepje meer, jij wel? Zou er al iets misgegaan kunnen zijn? Die streep komt er niet zo maar op hoor, zeker niet 3 dagen achter elkaar!
ik zie hem nog wel, maar het is zo lastig om op de foto te zetten. Vandaag bloed geprikt en krijg zsm de uitslag.
Oei, je streepjes worden niet donkerder.... Dat is wel een beetje eng! Ik hoop dat je bloeduitslag heel erg positief is. Ik zou hier zelf een beetje onzeker van worden (maar dat heeft ook met mijn miskramen te maken en testjes die maar niet donkerder werden...) Sorry! Ik duim voor je!!!!
Ik zie op de onderste het streepje niet zo duidelijk maar dat komt denk ik ook omdat op de foto het daar wat donkerder lijkt.. Blijf voor je duimen!
Gadver wat een verdrietig nieuws. Ik was zooo voor je aan het hopen. Hoe is het nu met je? Denk aan je. Liefs