Graag zwanger willen worden van een derde, na twee keizersnedes lukt het niet

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Jolene, 17 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Hallo allemaal!

Het is een lange titel, mijn onderwerp. Graag wil ik het even toelichten en delen. Vooral ook omdat ik het niet met mijn omgeving kan delen.

Ik heb twee gezonde meisjes waar ik dolblij mee ben. Ik ben twee keer bevallen met een keizersnede. Na mijn tweede dochter wilden mijn man en ik graag nog een kindje. We zijn toen vrij vlot gaan vrijen zonder voorbehoedsmiddelen. Eerst heel relaxed, van: we zien wel. Maar inmiddels zijn we bijna twee en een half jaar verder zonder dat ik zwanger ben. Laatste ronde gevreeën met een ovulatietest. Jammer genoeg weer niet raak.

Het is niet zo dat we er echt wakker van liggen, maar stiekem vind ik het toch wel jammer en houd het me veel bezig. Waarom lukt het maar niet? Is er iets mis met mij? Zou het kunnen dat ik verklevingen heb? Ik ben heel regelmatig ongesteld, om de 28 dagen, en voel mijn eisprong heel goed. Heeft er iemand tips?

Bedankt even, voor het lezen!

2. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ik heb helaas geen gouden tips voor je. Ik heb het zelf (nog) niet meegemaakt maar ik snap al je vragen. Ik wil je eigenlijk vertellen dat ik hoop dat je snel een positieve test in je handen hebt! :D

Het is misschien geen goede tip, of wel een goede. Ik heb geen idee.. maar wat ik hier veel lees is inderdaad het "relaxed" zijn eronder. Dat is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar ik hoor het vaker.

Ik blijf je verhalen volgen! :) En hopen dat je bij deze ronde een positieve test hebt!

3. Jolene

Jolene Actief lid

10 dec 2010
    272
    0
    0
    Nederland
    Dank je wel voor je reactie. Het relaxed blijven zal ik zeker proberen te zijn, doen... En jij, zou je graag een eerste kindje willen?

4. MMMmeisje

MMMmeisje Fanatiek lid

22 aug 2013
    1.296
    2
    38
    Phoe... lastig!
    Vooral omdat je in principe 2x spontaan zwanger bent geworden!
    Tips heb ik helaas niet voor je...

Misschien anders een keer bij de huisarts langs gaan? Want aangezien je al 2,5 jaar bezig bent heb je daar wel recht op!

Ik hoop en duim voor jullie dat het geluk jullie tegemoet mag komen!

5. Ezria

Ezria Bekend lid

6 mrt 2014
    643
    0
    0
    Bergschenhoek
    Ja wij willen heel graag een kindje!! :D Ik ben pas vanaf 31 januari van de pil af dus voornamelijk nog aan het ontpillen en kijken wat mijn cyclus gaat doen. Maar ik zou het ook niet erg vinden als het nu raak zou zijn hihi.

Deel Deze Pagina