Hallo, Ik zit in grote inzekerheid en daar kan ik zo slecht tegen en ik weet dat ik geduld moet hebben. Maar mijn ovuluatie testen zijn al 4 dagenpositief, terwijl ik toch echt bijna zeker weet dat ik afgelopen vrijdag of zaterdag mijn eisprong heb gehad omdat ik toen steken in me buik had. Ik heb al een hekel dat ik een cyclus van 35 dagen heb en dan al zolang moet wachten. Kan het zijn dat die buikpijn innesteling is geweest en dat mijn ovulatietesten positief zijn omdat ik zwanger ben. Ik zit te twijfelen om zo een zw test tegaan halen maar ja het doet natuurlijk ook weer pijn om te zien dat er niet zwanger staat en dat ik nog 2 weken moet wachten op zekerheid. ik hoop dat je me snel uit mijn onzekerheid kan verlossen. groetjes
HOihoi, Kon ik je maar uit de onzekerheid verlossen....ik weet het ook niet. Het zou kunnen maar zeker weten doe ik het ook niet. En zal een zwangerschaps test meer vertellen. Mijn advies is wacht af wanneer je ongesteld zou moeten worden,bklijft deze uit doe dan een test! Imke