dus toch?!

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by kleine22, Jun 19, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleine22

kleine22 Lid

Jun 11, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    In het kort; ik heb 2x positief getest, eerst licht, de x daarna donkerder, en plotseling de 3e x dag daarna negatief wat ik heel raar vond. En bloedtest huisarts ook negatief. De testen waren van kruidvat 2v5.
    Ik maakte de 3e test even open net, uit elkaar, en zag tot mijn schrik hetgene wat je op de afbeelding ziet. Een streep die afgeweken is naar rechts waardoor hij onder de test lag en dus niet zichtbaar. Bij de andere testen is het op die plek spier wit. Zou dit nou tóch die 2e streep zijn??????? Of is het toch wat anders wat mij niet logisch lijkt?

Attached Files:

2. Key

Key Fanatiek lid

Dec 13, 2013
    2,145
    0
    36
    Italië
    Ik zie helaas niks meid..

3. Ankie25

Ankie25 Actief lid

Sep 30, 2011
    357
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wil je je andere testen er ook eens bij leggen

4. Ahl

Ahl Actief lid

Apr 11, 2014
    174
    0
    0
    Nee die streept hoort daar en wijst dus niet op een positieve test, helaas!

5. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Deze test is negatief. Bij sommige testen wil zich aan het eind wel eens wat vloeistof ophopen (hoeft dus niet altijd zo te zijn). Dit is bij jou gebeurd. Masr deze vloeistofophopingsstreep betekent niks. Sorry.

Kan heel goed zijn dat je vorige testen op je eisprong gereageerd hebben, temeer de testen de volgende dag negatief waren en de bloedtest bij he huisarts ook negatief was. Met een bloedtest kan namelijk eerder aangetoond worden dat je zwanger bent dan met een urinetest.

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Nee.. Deze test is negatief

7. kleine22

kleine22 Lid

Jun 11, 2014
    18
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt be happy, omdat ik de streep niet bij mijn andere testen zag, dacht ik natuurlijk dat dit een naar rechts afgeweken streep had kunnen zijn, misschien ook handig te weten voor andere!
    Wat raar dat een test op ei sprong kan reageren, ik heb tientallen van die kruidvat 2v5 testen gedaan op dezelfde momenten, allemaal bleven ze wit ik was toen niet zwanger, zou toevallig zijn dat ik nu wel 2x achter elkaar positief had , ach het blijft een raar verhaal allemaal :)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

Dec 21, 2011
    17,861
    14
    38
    Ik zie ook geen streep en de test ziet er ook erg droog uit dus ik verwacht dat je een indroger ziet;)

9. foekje

foekje Bekend lid

Jul 12, 2010
    591
    0
    16
    Helaas...Zie ook niks :(

Share This Page