hoi! Ik ben nu 14 dagen overtijd, slik gewoon de pil (sinds laatste stopweek dus niet meer omdat ik niet ongesteld werd en geen risico wilde lopen voor eventueel kindje) dus niet gepland, inmiddels zeeeeeeer gewenst... Altijd heel regelmatig geweest , logisch met de pil ,maar ik heb nooit bijzonderheden gehad. had al vrij snel getest dit was negatief, toen heb ik vanmiddag nog eens getest met een kruidvat test, toen kreeg ik ipv een een verticaal streepje, een horizontaal streepje, heel dun maar was er echt, en ging vrij snel weer weg. Vanmiddag ook bij de huisarts geweest die zei dat ik het nog even af moest wachten (toen had ik die laatste test nog niet gedaan) totdat ik weer ongesteld zou worden of niet natuurlijk en dat zou dan na volgende week moeten zijn. Maar van dat streepje, weet iemand dat? heeft iemand dat ook eens meegemaakt? sonja heeft net voor mij gependeld, die zegt dat ik zwanger ben van een jongen en dat ik morgen postief ga testen! (zou leuk zijn weet ik ook es hoe dat eruit ziet hihi)
hoi hoi. op een zwangerschapstest heb k dat nog nooit gehoord/meegemaakt maar had het vanochtend wel op mijn ovulatietest, vond het ook al erg vreemd en trok bij mij ook weg.... heeft misschien te maken met het aantal hormonen ofzo? heb echt geen flauw idee. Kussies Kaatje
Fafnir, Ben je nou bewust bezig om zwanger te worden of bljif je gewoon de pil slikken? Toevallig heeft mijn collega (die nog helemaal niet bezig is met zwanger worden) het regelmatig dat zij niet ongesteld wordt, zodra ze weer met de pil begint kom het inene. Ze is daarvoor naar de Gyn geweest en wat blijkt, als je de pil voor lange tijd gebruikt dan kan het soms zijn dat je lichaam te weining slijmvlies aanmaakt, waardoor je soms gewoon een menstruatie overslaat. Pas wanneer je genoeg hebt aangemaakt stoot het zich af, dat zijn dus de tussentijdse bloeding tijdens het slikken van de pil.... Groetjes Priscilla
ik was niet bezig met bewust zwanger worden. Maar als het zo 'dichtbij 'komt en je er meer over na gaat denken, is het toch wel erg leuk en gewenst. Ik slik momenteel dus niet. oke silla, in dat geval wat jij zegt moet ik dus gewoon weer beginnen met slikken van de pil?
je kunt nu beter eerst afwachten of je ongesteld gaat worden voordat je de pil weer neemt of niet, en de tussentijd nadenken of je wel of geen kind wil en dat je weer gaat beginnen met de pil na je menstruatie of de pil laat voor wat het is, in het doosje...
Nou dat weet ik niet precies, dat zou ik dan aan mijn collega moeten vragen, volgens mij is zij gewoon wel weer begonnen. Maar ik zou als ik jou was nog ff afwachten en van de week nog ff een test doen...YOU'LL NEVER KNOW!!! En als die negatief is toch maar ff overlegen met je arts... Maar als je het toch graag wil....HOOP IK VOOR JE DAT JE ZWANGER BENT!!! Liefs Silla
Ik heb het ooit meegemaakt met een Etos test, die voor mij dus natuurlijk meteen als "waardeloos" werden bestempeld. Maar een Kruidvat test daar heb ik eigenlijk weinig slechts over gehoord. Maar een horizontaal streepje wil gewoon zeggen dat de test kapot is! (Helaas) Terug naar de winkel ermee dus! (ook al staat het er niet meer, je hebt een kapotte test gekocht die het gewoon moest doen) Groetjes Daphne
vanmorgen weer getest, weer negatief. nouja, ben dus gewoon niet zwanger, klaar. Moest er wel de nodige traantjes om laten... ondanks dat het niet gepland was, was het wel een teleurstelling. weet nog niet zo goed wat nu het beste is, pil slikken of wachten tot ik wel ongesteld wordt. we hebben het er wel over om te gaan stoppen en proberen zwanger te raken. Mja, dan moet ik wel eerst es ongesteld worden!
Kan me voorstellen. 1 Ding heeft het wel opgeleverd: je weet nu heel zeker dat je het graag wilt Na de pil moeten sommige vrouwen gewoon even geduld hebben voor het weer op gang komt en dus regelmatig wordt (de cyclus). De bloedingen van tijdens de pil zijn ook geen echte menstruatiebloedingen. Er is tenslotte geen eisprong geweest (als ik het goed heb). De regelmaat tijdens de pil zegt in principe niks over jouw natuurlijke cyclus. Wat betreft die test: er zit een streepje in de test dat verkleurt als je zwanger bent (m.a.w. dat deel is gevoelig voor het hormoon). Een andere verkleuring zegt volgens mij niks over of je wel of niet zwanger bent, dan is de test gewoon verkeerd geproduceerd, denk ik. Succes met alles, Mummy
@fafnir... Slikte je de pil gewoon door? Nee toch? Dan is er alsnog de kans dat je toch zwanger bent geraakt in deze 2 weken... Dus ik raad je van harte aan te wachten met een evt nieuwe pilstrip tot de ongie komt!! Heel veel succes! Ninetje
ninetje. ik slik de pil niet door, want ik was bang dat dat niet goed was, maar we hebben niet geklust, behalve gister.... maar ik dacht dat ik dan niet zwanger kon raken, had immers geen menstratie gehad. of ben ik nu heel naief? Of bedoel je dat niet? hoe moet ik anders zwanger zijn geraakt dan. Ik ga zowiezo wel stoppen met de pil, want we zouden graag willen dat het wel gaat lukken! zou graag zwanger willen raken inmiddels. (hihi raar om te tikken)
nou ja als je 17 dagen over tijd bent, en je hebt gisteren geklust is de kans er wel dat je het dit keer in je vruchtbare dagen hebt gedaan, weet niet of je een cyclus hebt van 28 dgn of van 31-32 in het laatste geval zou je heel mooi op tijd geklust hebben
ik heb een cyclus tot nu toe zoals die van de pil geregeld is, dus ongeveer 25 dagen. drie weken en dan drie dagen daarna werd ik altijd ongesteld. maarja, nu weet ik mijn cyclus nog niet.
jahoor nog steeds niet ongesteld, maar wel veel meer last van mijn buik aldoor steken, heel vervelend. En chronisch vlinders in mijn buik hoe ik ook denk of doe, die vlinders blijven er zitten, net of ik weer helemaal hoteldebotel verliefd ben! Nog even wachten maar, dan mag ik weer naar de HA. Wat ik persoonlijk raar vind, is dat ik nog vrijgezel was regelmatig een paar maanden gewoon geen pil slikte, en mijn menstruatie toch altijd op dezelfde tijd bleef. Ik heb ook een hele lichte pil (volgens de apotheker) Voorlopig hou ik het maar op ontpillen dan.
Al praat er niemand terug, ik praat gewoon door... Heb echt veel slijm, echt heel raar, en ik vind het vies, gatver. Opeens heb ik deze twee dagen weer honger, maar echt geen trek. Dan zie ik het staan en dan denk ik: jek, bah geen zin. Dan eet ik niet zoveel en dan krijg ik natuurlijk weer eerder honger En danval ik af, mijn werkbroeken zitten opeens een stukje losser en nog steeds de vlinders.... haha. Wordt er gek van. Heb testen besteld, misshicen kunnen die de uitslag geven? als die weinig hcg meten, nnog voor je NOD dan is er hoop. Ben er inmiddels wel achter dat ik een lager hormoonspiegel heb, dus ja. Wordt je toch wel een beetje moedeloos van hoor..... MAAR aanstaand weekend moet ik ongi worden, dus wie weet! komen ze dan toch..... anders moet ik naar de dokter toe, en hij is best aardig, maar een inwendig onderzoek zie ikniet zo zitten, maarja, wat moet, dat moet, tis beter dan deze onzekerheid. zooooooooo hart weer gelucht!
mijn tietjes doen ineene pijn : als ik erop druk, alsof er een blauwe plek op zit, alsof je op een blauwe plek drukt.... erop liggen isook niet prettig..... goed, testen zijn binnen, morgen nog maar es een keer proberen...
Hee Fafnir, eerst iedereen nieuwsgierig maken en dan niet meer reageren........... We zijn nieuwsgierig. Heb je al getest? Ik duim voor een positieve test. Groetjes, Jaycey