kaarten standaard in de vorm van een kerstboom gezien?

Discussie in 'De lounge' gestart door Sweetlakecity, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

Ik keek gisteren me folders door en zag volgens mij een kaartenstandaard in de vorm van een kerstboom.
    Alleen...waar was hij ook al weer te koop....grrrr ik ben het gewoon vergeten.
    Misschien dat toevallig iemand hem tegen gekomen is in het bladeren van de folders? En mij dus hiermee kan helpen?
    Thanx!

2. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Heb je die folders niet meer dan?
    Je plaatst het op een woensdag, dus dan zal t niet opgehaald zijn door de papierwagen. Volgens mij komen die overal in t weekend.
    En anders vraag je toch even bij de buren ofzo.

Ik heb óok zo'n kaartenboom gezien, was alleen geen kerstboom, en ook niet in een folder maar in een tijdschrift.

3. Sweetlakecity

Sweetlakecity Niet meer actief

zou dat het zijn dat ik een folder een tijdschrift door elkaar haal. Ik heb namelijk me hele papierbak doorgespit. Niets gevonden in de folders, lijkt wel alsof ik gek wordt :-s

4. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Ik zie dat je 22 weken zwanger bent, dat zegt natuurlijk een hoop.
    Last van zwangerschapsdementie haha.

De boom die ik gezien heb kun je vinden op
    www.shop.viva.nl dan klik je links "wonen" aan en vervolgens woonaccessoires.
    Die vind ik heel leuk, ben ook van plan die te kopen voor de kerstkaarten, maar hij is ook handig voor straks na de bevalling, als je brievenbus volstroomt met kaarten. (en later voor alle knutselwerkjes van de kids in te hangen)

5. hardloper

hardloper Niet meer actief

ik ben m niet tegengekomen, maar hier komt oud papier op woensdag hoor ;) maar ben benieuwd. klinkt gezellig. niet bij blokker of intratuin?

6. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.813
    4.057
    113
    v&d verkoopt ze

Deel Deze Pagina