14 dec jarig. Kerstboom voor of na verjaardag opzetten

Discussie in 'De lounge' gestart door Veraenroy, 12 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Tja dat is hier niet zon kwestie...mijn zoontje is op 24 dec jarig.
    Dus na zn verjaardag is n beeetje laat ;)

Maar als t verder geen kwestie is van kleine kindjes op de verjaardag die de ballen er uit slopen als hij er al staat. Dan zou ik hem opzetten wanneer jij het makkelijk en leuk vind.
    Je kindje is rond kerst jarig en dat mag toch gewoon gezien worden?
    Kan je eventuele andere versiering even wat minder doen tot de slingers weg zijn. En dan lekker voluit gaan met de kerst versiering :)

Ik moet nog verzinnen waar ik t ding uberhaupt neer ga zetten nu er ook weer n boks in de woonkamer staat....
    Beetje overvol hier nu :rolleyes:

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.027
    1.851
    113
    Provincie Groningen
    Ik ben zelf 1 januari jarig en heb altijd voor me verjaardag de kerstboom de deur uit. Ik zet hem altijd op, op 6 december.

Ik zou hem als ik jou was 1 dag na de verjaardag optuigen en gewoon iets langer laten staan.

3. muuske64

muuske64 Fanatiek lid

15 okt 2006
    4.500
    0
    0
    huismoeder
    Limburg
    Gezellig voor de verjaardag! ;)

Groetjes en alvast Proficiat!
    Marjo

4. kira1985

kira1985 Niet meer actief

Ja maakt niet zo veel uit denk ik hoor, ik ben 26 dec jarig dus heb altijd een kerstboom op mijn verjaardag en dat was een groot feest voor mij! want andere mensen hadden niet zo'n mooie boom op hun verjaardag. het maakte mij niks uit dat hij er al 2 weken stond :)

5. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Het is natuurlijk wel extra feestelijk voor je kindje en extra mooi zo'n kerstboom...

Deel Deze Pagina