14 dpo, nog niks gespot! JIPPIE!! spannend!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door flippo, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    O meiden, ik heb de kriebels!!!!

Elke maand dat wachtbankje en die laatste week, ik spit dan weer het hele forum uit. en vooral dit gedeelte van het forum. :D

Als ik het goed heb is vandaag mijn NOD. Ik zit op 14 dpo volgens fertility friend. Dat alleen is al hoopvol, want mijn lutale fase schommelt tussen de 11-13 dagen en de helft van de dag is alweer voorbij zonder een spoortje bloed!

Nu heb ik de afgelopen 2 weken griep gehad, dus me erg beroerd gevoeld. Daar zit ik nu nog een beetje mee te stoeien: nog wat verkouden, wat trillerig. Maar het valt me de laatste 3-4 dagen wel op, dat ik me 's ochtends erg beroerd voel, misselijk, wat hoofdpijn. En aan het begin van de middag trekt dit weg en heb ik me toch een honger! Gisteren kwam ik zelfs in de verleiding om een big mac op te halen, terwijl ik een paar uur daarvoor nog zat te zuchten dat het leven 'zo zwaar' is :p.

het is spannend en ik hoop zó dat het raak is! Ik kan morgen testen, dat weet ik. maar ik wacht tot vrijdag, want dan ben ik vrij en is mijn man ook vrij. lijkt me leuk dat als het dan positief is, ik niet gelijk door moet naar mijn werk, maar dat we er samen van kunnen genieten.

Dus vrijdag testen! Wie nog meer?

2. mamabri

mamabri Niet meer actief

duimen draaien hier voor jou ;)

3. ClaudiaZ

ClaudiaZ Actief lid

5 mrt 2013
    276
    0
    0
    Flevoland
    SPANNEND!!! Ik ga ook duimen!!

4. Yasmintje

Yasmintje Actief lid

14 nov 2012
    130
    0
    16
    NULL
    NULL
    morgen is mijn nod ik ben ook zooo zenuwachtig.. heb al een paar keer gecheckt of tante rosa al op bezoek is..

5. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    ja, inderdaad.... ik merk dat ik vaak naar de wc ga, maar niet omdat ik zo nodig moet. Maar om te checken.

6. flippo

flippo Actief lid

3 dec 2010
    396
    5
    18
    NULL
    NULL
    en yasmintje, wanneer ga je testen??? spannend hè!

7. misty1984

misty1984 Fanatiek lid

17 mrt 2009
    1.550
    1
    0
    Noord Brabant
    Spannend! Veel succes en hopelijk vrijdag een knaller!

8. Babke

Babke VIP lid

24 okt 2011
    5.895
    4
    0
    Roosendaal
    Waarom vrijdag testen? Je bent nu toch 14 dpo? Ik zou morgen testen :D

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames we hebben hier het nod gedeelte voor ;) graag je daar aansluiten bij de betreffende datum voor het wachtbankje. Deze doe ik op slot.

Deel Deze Pagina