heb vandaag een winterslaapzakje gekocht...alleen wel een mouwloze... maar wel een hele leuke, je kunt met drukknoopjes het slaapzakje korter maken. van 90cm naar 70cm, heel handig en lekker warm, alleen vroeg ik met af hoe jullie je kindjes van ong. 5maand in bed leggen. ik nu dus een wat dikker slaapzakje + dekentje (nog wel dubbelgevouwen omdat ik het nog kort opmaak) + lakentje..overdag gewoon met kleren aan en s'nachts een pyamaatje. en als jullie een slaapzak gebruiken, dan één met of zonder mouwen? ik vind dit zo moeilijk te beoordelen nu het weer wat kouder word! is het niet te koud? of krijgt ie het dan niet te warm? ben heel benieuwd hoe jullie dit doen! liefs emmie
met die temperaturen zou ik wel een slaapzak met mouwtjes doen denk ik en zou dan indd slaapzak doen pyjama lakentje en dubbele deken ik gebruik zelf een combisleeper geen gehannes lekker warm en mijn kids zijn trappelkonten en trappelen zich los als baby onder de dekens weg dus dat kan nu niet temperatuur van 14/15 graden is toch niets mis mee je kunt beter op een frisse kamer liggen en lekker warm ingepakt dan in een kamer die verwarmd wordt hier doen we als het onder de 15 graden komt heel even de radiator open als hij uit bed is zodat het op 16/17 graden komt voor de nacht
hier t zelfde verhaal emmie! ook hier begon de babyfoon te piepen, k had eerst geen idee waar t geluid vandaan kwam! haha. tja, 14 graden is niet echt warm, maar k heb niet echt t idee dat Sef er last van heeft. hij heeft een combisleeper aan (met mouwen en z´n 2de laagje er al ingeritst). Verder heeft ie alleen een pyamaatje aan en doen we nog een lakentje over ´m heen. (ligt wat meer geborgen). Z´n handjes zijn ´s ochtends wel fris (maar daar ligt meneertje dan ook de hele nacht op te sabbelen!), maar de rest voelt lekker warm aan. k Had er nog nooit zo bij stil gestaan dat t zo koud was op z´n kamertje, tot dat dat ding ging piepen! Laatst was t echt te koud volgens dat ding, maar toen stond de sensor tegen de buitenmuur aan. Verder alles goed met jouw Seff? Hier gaat t goed! Ons kereltje is nu een 2-tandig bandietje! Verder zijn we sinds deze week overgestapt op pepti ivm mogelijk koemelkallergie en ben ik sinds vandaag gestopt met bv. groeten Miepie
hey miepie77! leuk om weer wat van je te horen! Hier alles super, Seff groeit als kool, is nu inmiddels alweer 7,5 kg en 66cm... maar hier nog geen tandjes! haha zn haartjes beginnen nu pas een beetje te groeien Maar echt een heerlijk ventje! word steeds leuker he? Maar vandaag gestopt met de bv dus? en? Ik vond het echt heel verdrietig toen wij waren gestopt... Maar super dat je het zolang gegeven hebt! Liefs emmie
ha, ff off-topic! echt heel erg vind k t niet. t was opzich wel gezellig en knus, maar k ben er ook wel weer een beetje 'klaar' mee. als je begrijpt wat ik bedoel. alleen 's ochtends mis k wel een beetje, dat vond k de meest gezellige voeding! lekker warm (en makkelijk) in bed! tja en t meeste last heb k nu van de druk! maar ja, daar moet k volgens mij ff doorheen, haha! goed om te horen dat alles goed gaat. en wordt inderdaad steeds leuker, t zijn dan ook al echte kereltjes! ben maar blij dat die van jou nog geen tandjes heeft, hier is niks meer veilig! (klinkt stom, maar ze kunnen al echt hard bijten met die mini-tandjes!) groeten, Miepie
trouwens, hoe gaat t met werken e.d.? k weet nog dat je een beetje aan t stressen was net voordat je weer moest beginnen!
Ieder zn eigen manier toch ik vind het fijner dat ze in hun eigen bedje liggen......slaap ik zelf ook beter anders ga ik op elk kuchje letten sliepen ze dan in een wiegje bjij jullie op de kamer neem ik aan
's Nachts de eerste weken in een wiegje, daarna in het familiebed. Overdag altijd in onze nabijheid, vaak in een draagdoek.
mieppie zet es een foto van jou'n sef in je fotoalbum, ben wel benieuwd! ik moet er ook nodig weer es nieuwe foto's inzetten..
@ miepie77: ook wel een grappig gezicht denk ik die tandjes! maar zal wel ja dat seff er al erg hard mee kan bijten! dus het is maar goed dat je gestopt bent met de BV.. Op mn werk ga alles ok, net of ik nooit ben weggeweest hoor! Seff gaat 2 halve dagen naar mn moeder en dat gaat ook prima, dus ik kan hem met een gerust hart achterlaten, en dat is wel fijn hoor! maar heb mn ritme helemaal gevonden hoor! en dat gaat prima zo! @ natascha en dirksmama Ik vind het ook alleen maar goed gelijk in hun eigen bedje... kunnen ze heerlijk in alle rust slapen...en jijzelf ook lijkt me! en met 5maanden vind ik het zowiezo wel tijd voor een eigen kamertje! Hoe kunnen ze nou lekker rustig slapen in een draagdoek?!`