Hoi, Volgende week rond ik mijn laatste pilstrip af na 14 jaar de pil te hebben geslikt, dan gaat het dus spannend worden. Iemand ervaring met zwanger worden en zo lang de pil te hebben geslikt? Het is altijd zo verschillend bij iedereen, een vriendin van mij werd na een dag de pil vergeten zwanger en de ander probeert het al jaren
ik heb 9 jaar de pil geslikt en na het stoppen gelijk een nette cyclus van 28-34 en in ronde 6 zwanger nu is onze dochter 8 maanden en ben ik vorige maand, na 4 maanden de pil gebruikt te hebben, gestopt met de pil. nu alweer dag 37 en nog geen ongesteldheid!! het is erg verschillend dus. succes en veel plezier in deze spannende tijd!
mijn cyclus ben ik ook wel benieuwd naar. Met de pil hou je je daar ook nooit mee bezig dus ben benieuwd wat mijn lichaam na volgende week gaat doen.
Het kan alle kanten opgaan. Ik wer na 36 dagen ongesteld en daarna na 35 dagen. Sommigen wachten veel langer en sommigen zijn zomar zwanger. Allemaal afwachten! Hoop dat je snel een mooie cyclus hebt,succes!
Hoi fruitig, Spannend hè! Ik ben op 13 juli gestopt met de pil (diane35), na 12 jaar geslikt te hebben. Op 19 juli onttrekkingsbloeding gekregen en sindsdien wacht ik op mijn eisprong/ongi... Vandaag dag 59 . Bij een goede vriendin van mij heeft het 3 maanden geduurd voordat haar natuurlijke menstruatie op gang kwam. En bij een andere vriendin was het meteen de 1e ronde raak na 10 jaar de pil geslikt te hebben. Je kunt er dus niets van zeggen... Ze zeggen dat het goed is om je er niet teveel mee bezig te houden, maar ik weet ook wel hoe moeilijk dat is . Succes en geniet er vooral van!
Ik was in augustus 2009 gestopt, meteen een nette cyclus en in dec zwanger...en ik heb 17 jaar de pil geslikt!
het kan dus inderdaad alle kanten op gaan. Ik ben in de afgelopen jaren diverse keren van pil gewisseld, eerst mycrogynon, toen trinordiol (3 fasenpil) en nu tryginon en één waarvan ik de naam niet meer weet. Maar welke pil en de lengte van slikken kun je ook gen conclusies uit afleiden of ze invloed hebben op een vroege of late zwangerschap. Het niet teveel er mee bezig zijn zal lastig worden denk ik. Ik zit immers nu al op een forum en ben nog niet eens gestopt met de pil .
Toen ik stopte met de pil direct regelmatig, tot nu toe he! MAar ondertussen alweer 4de ronde, zonder resultaat, zegt denk ik niks, is zo verschillend bij iedereen!
nee het zegt echt helemaal niks.. is zo per lichaam verschillend.. niemand maar dan ook niemand weet wanneer je zwanger zult worden...
Ik ben 15 jaar aan de pil geweest, ben 14 juli gestopt. Tot nu toe heb ik niets te klagen, mijn eerste ongesteldheid kwam na 29 dagen en mijn tweede na 29 dagen. Het begon wel op dag 29 maar zette op dag 31 echt definitief door.
ik heb de pil twee jaar geslikt en wil ook een tweede ben nu twee maanden gestopt met de pil en vandaag on
Ik ben 17 jaar aan de pil geweest! In januari gestopt en sindsdien een prachtige cyclus van 26 dagen... nog niet zwanger, maar dat komt vanzelf wel! (hoop ik!) Succes en groetjes
Ik ook 14 jaar aan de pil geweest (Diane35) en ben gister begonnen met de laatste strip. Kan niet wachten tot die 3 weken om zijn en hij de vuilnisbak in kan Ik was voor de pil wel heel onregelmatig ongesteld dus hoop maar dat het allemaal goed komt.. en het niet te veel mee bezig zijn is idd best lastig als je iets heel graag wilt succes in elk geval!
Inderdaad, iedereen heeft weer andere ervaringen... Ik slikte 15 jaar de pil toen ik stopte vanwege de kinderwens. Ik ben na de onttrekkingsbloeding direct zwanger geraakt. Had geen idee van mijn natuurlijke cyclus, kwam er dus een beetje laat achter dat ik zwanger was. Na de geboorte van onze eerste, weer aan de pil gegaan (lichte pil, cerazette ivm bv). Deze ongeveer een jaar geslikt, toen weer gestopt. In ronde 3 zwanger, werd een mk. Hierna weer in ronde 3 zwanger. Is echt een kwestie van afwachten hoe je cyclus is. Lang pilgebruik hoeft dus niets te zeggen over hoe makkelijk of niet gemakkelijk je zwanger wordt.
Helaas heb ik wel een zeer onregelmatige cyclus, en op de laatste was zelfs 13 dagen lang We gaan naar rond 4 en zien het allemaal wel.. Maar ik merk wel dat ik nog echt aan het ontpillen ben na 7+ jaar Nuvaring/pil.
ik silte ook 14 jaar de pil toen ik stopte. even mijn lichaam de kans gegeven om te ontpillen dus met condoom vrijen. maar na 1 keer onveilig was ik al zwanger. dat was 6 maanden na stoppen met de pil