Ik vind dat echt zo'n rot cliche opmerking. Klinkt allemaal heel aannemelijk maar het contrast tussen " ff seksen met je vriendje zonder er bij na te denken" en de confrontatie aan gaan met je ouders over zoiets groots, is nogal groot hoor. Uiteraard moet ze met haar ouders praten als ze zwanger blijkt te zijn, maar aan deze opmerking heeft ze helemaal niets.
Aan jouw opmerking heeft ook niemand wat. Moet je maar niet "ff seksen met je vriendje zonder er bij na te denken".
Ik zeg niks... Meteen na het lezen van de openingspost, was mijn gedachte al van, goh wat een bijzondere schrijfwijze voor een 14 jarige... Ovulatie, stemmingswisselingen... En vooral de nadruk er meteen op dat het echt niet gelogen is...
als het gelogen is, vindt ik dit zeer kwalijk! maar vind het ook lastig dat er heel heftig gereageerd wordt. als een ander jong meisje gaat zoeken op dit forum en dit onderwerp tegenkomt kan ik me voorstellen dat ze niets durft te posten. en dat vind ik erg jammer.
Het klinkt als een nep-topic. Zo niet; mensen als ze 1 keer sex heeft gehad op 12 april en de eisprong was misschien ergens deze week, dan is ze a. Nog niet zwanger! Veel te vroeg om dat te zeggen. b. Waarschijnlijk niet zwanger want je moet het proberen vlak voor de eisprong.
Om verdere onrust te voorkomen doen we dit topic dicht. @156584: Mocht je dit topic toch weer geopend willen hebben, kan je ons even een privébericht sturen. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl