14 juli de intake bij de vk

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door ladyangelinaM, 6 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    en dan krijgen we hopelijk te horen wanneer de eerste echo zal zijn. Bij ons is dat niet eerder dan 11/12 weken dus ik moet nog wachten. Ik voel me pas echt zwanger als ik het kleintje groeiend,spartelend enwel gezien heb op een echo. Laat die komende 5 weken aub snel gaan

2. matje

matje Niet meer actief

nou meid!

nog een week te gaan voor je eerste gesprek!
    spannend hoor en ik snap heel goed hoe je je voelt!
    ik hoop voor je dat deze week snel voorbij gaat! en dat je de echo snel zult hebben, dat geeft je meer rust!

succes!
    xxx

3. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    dank je wel voor je reactie! ja dat hoop ik ook hoor....

4. Rooos

Rooos Actief lid

20 mrt 2008
    149
    0
    0
    Vries
    Het lijkt heel erg lang nu die vijf weken, dat vond ik namelijk ook, maar het gaat zo ontzettend snel voorbij. Ik zit inmiddels alweer over de helft en nog steeds gaat het heel snel. Zeker nu met de zomer en vakantie. Tis nu nog even lang, maar zorg maar dat je er voldoende van geniet!

5. wen1981

wen1981 Nieuw lid

29 jun 2008
    2
    0
    0
    Wat spannend, ik ben ook vandaag 7 weken zwanger en heb ook de 14e mijn eerste controle bij de verloskundige!

Ik heb wel al een afspraak voor de echo, namelijk 4 augustus....

Ik kan niet wachten :D

Groetjes Wendy

6. suusvdw

suusvdw Actief lid

25 jun 2008
    475
    1
    0
    verpleegkundige
    Noord-Brabant
    Hoi,

ook ik heb op 14 juli mijn eerste afspraak bij de verloskundige gepland staan.
    Kan ook bijna niet wachten en hoop snel een afspraak te krijgen voor een echo.
    Kijk er echt naar uit, vooral omdat je dan kunt zien of alles goed gaat. Dit is mijn eerste kindje dus alles is nieuw. Ben blij als ik de 14de meer duidelijkheid heb, wanneer ik de eerste echo krijg.
    Ik denk dat ik dan nog ongeveer 3 weken moet wachten, dan ben ik al weer 12 weken zwanger.

groetjes Suus

7. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    wat grappig dat we alledrie de 14de de afspraak bij de vk hebben :D

@Rooos tis idd wat je zegt..de weken gaan op zich wel snel, en toch wil je in deze situatie dat het sneller gaat :D

8. ladyangelinaM

ladyangelinaM Actief lid

10 apr 2008
    255
    0
    0
    huismama
    Vanmorgen de intake gehad. Alles doorgenomen zoals gebruikelijk. Gewogen :oops: , bloeddruk gemeten ( 120-60) en de vk wilde mijn buik toch eens voelen. Nu lag mijn baarmoeder voor 8 weken vrij hoog en moet ik volgende week donderdag een termijnecho laten maken om 17 uur smiddags. Dan kijken ze hoever ik ben.

Deel Deze Pagina