Zo, wij zijn net terug van ons eerste bezoek bij de vk. Het was echt een fijn bezoek. Ze namen veel tijd voor ons, we hebben van alles besproken, lijsten doorgenomen over de medische voorgeschiedenis enz. Daarna kwam de echo. Ik was 2.5 weken daarvoor al in het ziekenhuis geweest voor een termijnecho, maar daar ging het er toen heel gehaast en vaag aan toe helaas. Ook werd er eigenlijk niks verteld over wat er te zien was. Deze keer ging het echt heel anders! Ik kon nu zelf op het scherm meekijken en we zagen eerst de baby liggen, hoofdje, rompje en beentjes waren al te herkennen. Hij/zij lag te slapen en ik dacht dat we ook niet veel meer konden zien. Nadat we naar het hartje geluisterd hadden, zij de vk dat ik even moest gaan hoesten. Plots werd ons ukje wakker en rekte zich heerlijk uit. Hierna ging hij/zij met zijn armpjes en beentjes heen en weer voor lieve lust, t leek net of ie naar ons zwaaide, echt helemaal geweldig! We hebben 2 mooie foto's ervan gekregen en over 4 weken mag ik terugkomen. Ik ben er echt heel blij mee. Nu ik weet wat voor actief klein ukje er daar binnen in mij aan de gang is, lijkt het opeens allemaal heel anders