na 17 rondes... nu mis na 7 weken...

Discussion in 'Vlindertjes tot 16 weken' started by jamejozie85, Aug 10, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jamejozie85

jamejozie85 Niet meer actief

het was nog misschien niet veel.. 7 weken maar toch doet het zeer. zeker omdat het voor ons pas na 17 rondes raak was... ongeloof van me vriend toen ik de positieve test liet zien.. stiekum raakte we er langzamerhand aan gewend.. kleine ideeen, het nieuws gedeeld met de ouders, vreugde overal... maar toen...
    toen ging het gisteravond mis, eerst in de namiddag een licht bloedverlies, alleen bij afvegen, schrok wel, maar dacht misschien een gesprongen ader ofzo... nee het werd erger in de loop naar de avond begon het heel licht te vloeien enkele druppels... oh oh dacht ik... en toen de buikkrampen erbij.. thja en toen was het echt vloeien.... snachts naar de wc geweest waar er een dikke prop uit kwam....

vandaag had ik eigenlijk intake gesprek bij de vk, dus het had een mooie dag moeten zijn... heb gebelt om de afspraak af te zeggen, waarbij hun zeiden dat ze toch graag wilde dat ik langs kwam om te kijken of het idd een mk was en of alles schoon was... helaas inderdaad, bij de echo bleek de baarmoeder leeg....

ik weet veel mks komen voor onder 12 weken, en het is de natuur, maar het blijft ook een wonder en dit wondertje is niet meer...
    het doet pijn en zal gemist worden, en weet dat ons kleine wondertje op een wolkje naar ons lacht.....

2. mommy1983

mommy1983 VIP lid

Mar 30, 2009
    12,507
    5
    38
    jeetje meid wat naar. Heel veel sterkte komende tijd. Hopelijk mag je weer snel zwanger worden en blijft het dan wel goed gaan.

3. mammavan2snoetjes

mammavan2snoetjes Fanatiek lid

Oct 25, 2009
    1,882
    0
    0
    Tandartsassistente
    Leiden
    ah meid dus toch....$%^%$&. toen je t gister schreef, zei ik toch ook al voorzichtig....dat t erg bekend klonk.... sterkte... geef je zelf de tijd om t te verwerken en een plaatsje te geven... want dit is niet niks.... *dikke knuffel*

4. Chocoladekoekje

Chocoladekoekje VIP lid

May 25, 2010
    7,799
    43
    48
    Heel veel sterkte meid :( Het was dan misschien nog heel klein, maar wel jullie kindje!

5. Rammel

Rammel Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,518
    0
    0
    Moeder zijn
    Drenthe
    He gatver, wat een rotbericht!
    Ik wil je even heel erg veel sterkte wensen.... KNUF!!!

6. RubyRed

RubyRed Lid

Jul 15, 2010
    86
    0
    0
    Verzorgende IG
    Spaubeek
    sterkte!!(K)

7. Caruli

Caruli VIP lid

Nov 15, 2007
    31,699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Heel veel sterkte meid! :(

8. jamejozie85

iedereen heel erg bedankt... het is toch fijn dat er wordt meegeleeft... vandaag gaat het weer een beetje beter als gisteren en zo leven we dag voor dag..

9. Suzanne68

Suzanne68 Niet meer actief

7 weken is niet niks hoor.....je hebt toch een hele toekomst waar je naar uit kijkt met een kindje,die ineens instort.....
    Heel veel sterkte!

10. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    *knuf* heel veel sterkte...
    hopelijk laat het volgende wondertje niet zo lang op zich wachten maar hoe dan ook.. een MK is nooit fijn om mee te maken.. :(
    (ik mocht trouwens gewoon 'doorgaan' meteen na MK want mijn VK én Gyn zeiden allebei dat als je lichaam er niet nog niet opnieuw klaar voor was het geen nieuwe zws toe zou laten, en als het wel gebeurde dat het ook geen kwaad zou kunnen..... en het was gelijk opnieuw raak)

11. jamejozie85

nou deze vk had het er over dat het dan ook moeilijker was om de termijn vast te stellen hoe ver je was ofzo?? nouja maakt ook niet uit... vind het zelf ook wel even fijn een maandje rust, daarbij hebben we half sept. een heel groot feest, waarbij ik even helemaal uit me bol wil gaan... ( dan is het wel makkelijk baby en drank gaan niet samen)

nogmaals iedereen bedankt voor alle lieve woorden

12. wendy2010

wendy2010 Fanatiek lid

Jan 25, 2010
    4,155
    0
    0
    fulltime mama
    Goes (ZE)
    gelijk heb je meid!
    je moet doen waar je je zelf goed bij voelt, zeker in zo'n situatie als deze, dus als dat dit is is er niemand die dat tegen kan of mag spreken....

13. lautjep

lautjep Niet meer actief

jamejozie ik weet heel goed hoe je je voelt.
    Wij waren na 15 maanden proberen 7 weken zwanger toen ik zondag een beetje bloed verloor toch voor de zekerheid een echo en helaas was er geen hardslag meer te zien.
    nu ben ik nog steeds aan het wachten op roodbloed zodat wij verder kunnen.
    Ik hoop dat je snel weer zwanger mag worden.

14. jamejozie85

he bah wat vervelend voor jouw en je man/vriend... echt heel sneu, ik hoop echt snel dat het roodbloed doorbreekt en dat je verder kan met de volgende ronde...
    heel veel sterkte, want heb nu ook gemerkt het is niet niks en mogen jullie ook maar weer snel zwanger worden
    hele dikke knuff

15. lautjep

lautjep Niet meer actief

bedankt.
    Mijn man is helemaal in zijn werk verdwenen hij is zo verdrietig ik voel het allemaal gebeuren maar hij niet.
    Ik kan ook niet wachten op rood bloed.
    Volgende ronde hebben wij even rust en daarna beginnen wij weer met de clomid denk ik nu. het heeft geen haast maar ik hoop niet dat er weer 15 maanden overheen gaat.

jullie ook veel sterkte.

16. jamejozie85

ik moet zeggen de eerste dagen vond ik het vreselijk om te denken om weer te beginnen... bang voor nieuwe teleurstellingen of weer het geduld dat op de proef gesteld gaat worden, maar nu een week later is de wens sterker dan ooit, ik kan ook niet wachten tot deze maand voorbij is en we weer opnieuw gaan proberen... Al doet het me nu nog wel zeer om andere met de positieve testen te zien... dan denk goh dat had ik ook... eventjes... me vriend is iets makkelijker daarin, komt denk ik ook omdat hij ten 1e van de boerderij afkomt, en ten 2e groninger is, staan bekend om nuchterheid... hij had de eerste twee dagen zoiets van ohhh neee..., maar dacht vlak ernaa, nou het is niet anders door naar de volgende ronde...

ik hoop voor jullie als je er weer aan toe bent, dat je snel zwanger mag worden.... dikke knuff

Share This Page