wij gaan over 2 weken op vakantie met onze kleine met de auto naar oosterijk. nu zoe ik iets van speelgoed voor in de auto en wat voor op de auto stoel bevestigd kan worden. maar kan tot heden niks vinden heeft iemand tios voor mij
Bij prenatal hebben ze van die zachte speeldingen... Eens even kijken of ik een plaatje kan vinden... Deze is van Maxicosi, maar ze hebben er ook 1 van het eigen merk... Die is ook leuk en een stukje goedkoper. Prenatal | Wat ik zelf een hele goede tip vond was een draagbare dvdspeler... Het is even een uitgave maar wel 1 waar je wat aan hebt... Ok, als ik nu de tune van de Little People hoor krijg ik moordneigingen, maar een zoet kind op de achterbank is ook wat waard,.. Jelle was 14 maanden toen wij vorig jaar op vakantie gingen (naar Zweden) en hij heeft heerlijk zitten spelen en tv gekeken...
Hihihi... Dat gaan we dit jaar proberen nu hij niet meer alles in zijn mond stopt... Ben nu nog op zoek naar zo'n ouderwetse met van die foamdingetjes erom... Gewone oortjes laat hij nog niet zitten... Hij moet steeds even kijken waar het geluid uit komt...