Van mijn werk mag ik nog een kado uitzoeken voor de geboorte van mijn dochtertje van ongeveer 50 euro. Iemand een leuk idee? Ze is nu 4 maanden maar ik wil ook best iets wat we pas over een tijd kunnen gebruiken.
Ik zou dan gaan voor een loopauto of de 3 in 1 Zebra step van Vtech. Hou je zelfs nog wat over voor wat leuk houten speelgoed of duplo
Wij hebben een slee gekocht met een zitje (intertoys speelgoedboek) alvast voor de sint. in totaal 58 euro geloof ik. Tja ze heeft nu toch nog niet in de gaten dat het sinterklaas is en dat vonden we een cadeau waar ze de komende jaren mee vooruit kan. Nu maar hopen dat het voor die tijd niet gaat sneeuwen! groetjes Loes
Tafeltje met stoeltje van de Ikea Cadeaubon van Ikea om bv bij dat bij het mooie keukentje te doen wat ze daar verkopen Loopfiets Mooie pop, zie ook topic bij peuter en kleuter. Speeltafel waar ze straks omheen kan lopen Dat loopwagentje van een lieveheersbeestje, weet zo niet meer hoe het heet. Cadeaubon van Intertoys of Bart Smit Fotoshoot Cadeaubon voor jaarabbo Ballorig ( die heeft toch veel vestigingen?) Mooi beddengoed met haar naam geborduurd, bv bij Annelot.nl Binnenschommel
Duplo Little people houten loopfiets bijv deze: Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.duketoys.nl/images/loopfiets%20koe.jpg houten baby walker deze bijv: Houten babywalker Woezel en Pip wheelybug ook erg leuk : Google Afbeeldingen resultaat voor http://wheelybug.nl/wp-content/uploads/2011/01/Wheelybug2.jpg
De wheelybug is idd fantastisch. mijn dochter heeft hem voor haar eerste verjaardag gekregen en rijdt er nu nog op! vooral door die zwenkwielen is hij erg leuk, niet zo stug als andere wagens..... maar wat ie kost, dat weet ik eigenlijk niet zo goed
Inderdaad loopauto, of bijv een bon dat je later een zandbak oid kan kopen. Tafeltje stoeltje Ikea ook heel leuk!
Wij hebben een roze loopauto van little tikes via bol.com Ze vind hem geweldig en elke keer als er andere kindjes komen spelen Duiken zE er meteen op hihi erg geliefd dus