Dan zou ik als de sodimieter naar de kno gaan! Ik wilde al vragen of er naar de oren en amandelen gekeken is. Dit is de voornaamste reden dat kinderen gillend wakker worden s nachts. Hoe schuin staat zijn bedje? (Denk aan ong 20cm verhoging aan de hoofdzijde), dit helpt vaak voor de nachtrust. Kind heeft minder last vd oren, ademt makkelijker, eten zakt beter enz.
Zijn bedje staat schuin.maar omdat hij heel onrustig slaapt legt hij zich soms andersom in bed. Maar morgen ga ik zeker actie ondernemen. Het is zo zielig. Dank je wel
Zou dan ook zeker deze week z'n oren eens na laten kijken... Kan zeker de oorzaak zijn van zijn onrustige slapen! Is er met z'n oren niks mis, zou ik hem toch nog even helemaal na laten kijken, zodat je zeker weet dat er medisch gezien niks mis is waardoor hij niet goed slaapt... Evt nog naar ostheopaat oid?? Succes ermee, lijkt me inderdaad niet gemakkelijk en érg vermoeiend. Hier een goede slaper, dus kan geen tips uit ervaring geven...
Ga hem zeker helemaal na laten kijken want we hebben alles al geprobeerd van huisarts, osteopaat, ander bedje, je kunt t zo gek niet bedenken of we hebben t geprobeerd. Zelfs een paragnost laten komen. Ik vind t erg zielig voor hem en zeker voor mij ook vermoeiend. Ben maar blij dat je een goeie slaper hebt Groetjes