drink/tuitbeker van Tomy

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door kwebbel86, 13 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Mijn dochter had net de dop opengedraaid van haar Aventfles (zat water in) dus er ging ruim 150cc over haar romper heen. Ze heeft het al een keer eerder gedaan, dus ik denk dat het nu geen toeval meer is. Ik wil dus over op een tuitbeker of rietjesbeker. Ik heb ze van het merk Tomy gezien, wie weet of dit handige bekers zijn, antilek, goed in gebruik, e.d.?

Ik heb ze ook gezien van Bibi, Avent, Dr.Brown, en Nuby (Nuby tuitbeker snapt ze op een of andere manier niet, ze bijt er in terwijl ze die van Avent wel drinkt maar steeds vacuum trekt)

Help ?

2. LittleStarr

LittleStarr Actief lid

11 aug 2013
    109
    0
    0
    Omgeving Hoorn
    wij hebben de tuit beker van difrax en de rietjes beker van nuby
    de rietjes beker vind het fijnst omdat ze dan de beker niet helemaal omhoog hoeft te houden.
    hij lekt niet en ik vind die van difrax meer lekken.

maar tegenwoordig drinkt ze niet meer uit de rietjes beker maar wilt ze gewoon uit een beker drinken.

3. kwebbel86

Mijn dochter wil ook relaxt drinken, ze komt niet omhoog voor de fles. Ze zeggen dat als ze rechtop wil drinken dat ze dan "klaar" is voor de rietjesbeker maar weet niet of dit klopt?

4. LittleStarr

LittleStarr Actief lid

11 aug 2013
    109
    0
    0
    Omgeving Hoorn
    dat weet ik eigenlijk ook niet..
    maar hier zit drinkt ze daar het beste uit, ze had hem ook gelijk door en de tuit beker niet echt zat ze meer op te kauwen en ging vrij snel voor haar ze verslikte zich regelmatig.

5. Lindah

Lindah Fanatiek lid

21 apr 2012
    1.008
    145
    63
    Brabant
    Ik gebruik sinds kort wel de Nuby tuitbeker.. In het begin beet S hier ook steeds op en heb haar in het begin er gewoon een beetje mee laten spelen, ze kreeg dan gewoon nog wat water of diksap uit haar fles. Maar nu na elke keer aanbieden drinkt ze goed uit haar tuitbeker. Heb ook de Nuby rietjesbeker maar deze nog niet gebruikt.

Heb dus geen ervaring met de andere bekers..

6. kwebbel86

Ik vind het zonde om 10 tuitbekers en rietjesebekers aan te schaffen waarvan ze de helft niet snapt of niet gebruikt. Liefst heb ik weer Avent want de flessen van Avent heeft ze erg fijn uit gedronken. Ze zou in principe alles "moeten" snappen?

7. LittleStarr

LittleStarr Actief lid

11 aug 2013
    109
    0
    0
    Omgeving Hoorn
    denk niet dat ze het direct moeten snappen..het vergt tijd.
    het ene kindje drinkt gelijk goed uit de rietjes beker en de ander is hier weken mee bezig om um door te hebben terwijl dat kindje de tuit beker misschien gelijk snapt

Deel Deze Pagina