Wat te vragen voor de verjaardag van onze dochter?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Sasya, 11 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie misschien ideetjes voor ons hebben.
    Onze dochter word in september 1 jaar maar ik weet begod niet wat ik moet vragen voor haar, laat staan dat ik zelf een cadeautje voor haar weet.

Alle familie leden vragen maar wat te kopen voor haar maar ik weet het niet.....
    Ik vond het ook zo zonde om maar onnodige dingen te krijgen....
    Mijn vader koopt een hobbelpaartje en mijn moeder wss een driewieler.
    Mijn schoonzusje een leuke winterjas maar wat moet de rest geven...?

Helpppp ;):D

2. Yil

Yil Bekend lid

16 mrt 2011
    919
    0
    0
    Ik werk part-time als office manager
    Leuke cadeaubon van de HEMA of de Prenatal zijn altijd fijn om te hebben. Een duwwagen is ook leuk en inderdaad een drie/vierwieler. Leuk speelkleed, duplo of playmobil. Voorlees/ontdekboekjes, vingerverf en een kliederschort en papier niet te vergeten. Stoepkrijt, nieuwe regenlaarsjes voor de herfst? Leuke badspeeltjes van V-tech of Fisherprice? Zandbak?

Succes!

3. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Wij hadden veel stapel blokken etc gevraagd omdat ze er nu pas echt wat mee gaat doen.
    Verder het hier boven genoemde. Misschien een activiteiten tafel? Dvd van Bumba/hopla/nijntje??

4. Jekil

Jekil Actief lid

29 sep 2012
    392
    1
    16
    Leerkracht VSO
    Rotterdam
    Zoekboeken van Rik ( rik op stap en Rik bij de dieren) worden hier erg gewaardeerd. Bol.com
    En anders idd bonnen zodat je leuke kleertjes kan gaan shoppen
    Of geld voor een zandbak? Of een schommel? Of ander buitenspeelgoed.

5. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Thanks meiden! zitten leuke dingen tussen

6. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.175
    10.710
    113
    Wij hebben zelf een groep 1 autostoel aangeschaft ter ere van haar verjaardag, en als "leuk" nog een pukylino loopfietsje erbij waarop ze het hele huis door crosst. Van de ene oma had ze een loop/duwauto, die ze buiten gebruikt, en van de andere een trommel (en bedankt... :) ) en een extra storting op de groeirekening. Van de diverse ooms en tantes met name leuke kleertjes, en van over-oma een boekje en een zakcentje.

7. Storm

Storm Niet meer actief

Nijntje verstoppertje spelen is hier een grote hit!

8. Moekje

Moekje Fanatiek lid

29 apr 2012
    1.021
    1
    38
    NULL
    Zuid-Holland
    Hier krijgt hij van ons een spaarrekening waar we elke maand en bedrag op gaan storten. Ook krijgt hij een loopkar een oldtimer brandweerauto haha van opa en oma een zandbak en andere opa een oma een dog tag ( zin leger ketting met naam adres etc) verder heb ik op de kaartjes cadeaubonnen als tip gegeven. Ik vind t zonde om allemaal prullaria te krijgen terwijl hij er zelf toch nog niets van snapt.

9. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Ik vraag hier kussens in de letters van haar naam, gewoon leuk speelgoed voor een 1-jarige, duplo, kleertjes in haar maat, voorleesboekjes (nijntje e.d.), bonnen..

Deel Deze Pagina