Hallo, Misschien wel heel off-topic, maar wilde em toch hier plaatsten omdat beide meiden hier geregeld postten. Ze zijn beide al tijden niet online geweest en hebben geen posts meer geplaatst, terwijl ze dat veel deden. Er zijn ongewtijveld meer meiden die lange tijd niks gepost hebben, maar bij hen valt het me ineens zo op Waar zijn ze? Groetjes Elly.
Dat viel mij ook al op dus ik had gisteren al even geneusd bij hun profielen. Dirksmama heeft vanaf 12 mei en Smoekie vanaf 15 mei niets meer gepost. Misschien zijn ze wel samen op vakantie Groetjes anita
Volgens mij hebben ze allebei een ban, maar dat zal een moderator hier zo dan wel komen melden . Samen op vakantie zou ook nog kunnen . Het gaat er wel erg vredig aan toe nu op de voedingspijler .
Dacht ook een ban. Zal niet een hele makkelijke beslissing geweest zijn denk ik. Beide goede adviezen maar ook of opmerkingen waar veel meiden zich aangevallen door voelen of 'onnodig' discussies aangaan. Zou wel lekker voor ze zijn trouwens, op vakantie! Een modje zal het ws wel komen melden en dan gaat deze weer op slot denk ik 8)
viel me idd ook op ,pfffff op vakantie ? misschien komen ze dan wel uit met hun mening over opvoeding nou denk idd ook ban
Hallo, Nou, vond dat Smoekie soms hele goede adviezen gaf en vond haar erg aardig overkomen. Was het niet altijd eens met Dirksmama, maar dat geeft niet. We kunnen het eens of oneens met elkaar zijn en er discussies over voeren. Dit is toch een Forum?!? Ik hoop voor beide dan ook niet dat ze een ban hebben gekregen! Want dat gun ik ze beide niet toe. Kan 1 van de moderators duidelijkheid verschaffen? Liefs Elly.
Lieve meiden, DM en Smoekie hebben een ban gekregen. Helaas hielpen de verscheidene waarschuwingen niet. Een discussie voeren op dit forum mag natuurlijk, als iedereen maar in zijn/haar waarde gelaten wordt. Ik doe dit topic op slot. Voor dit soort vragen hebben we liever dat het pb-knopje gebruikt wordt. groetjes prinses