meisje 8,5 maand wil niet slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by angel1990, Aug 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. angel1990

angel1990 Niet meer actief

Titel zegt het al onze dochter van 8,5 maand wil niet slapen!!!
    In slaap komen is altijd een probleem geweest, gelukkig viel ze vaak tijdens de fles in slaap. Nu vaak ook maar weg leggen in bed is dan brullen...

Omdat ik momenteel erg moe ben gaat ze overdag 's middags dus even met mij op bed. Vinden man en ik ook niet erg en 's middags lukt slapen in eigen bed ook wel.
    Maar 's avonds wil ze bij mij liggen en slapen.

Iemand tips??

2. Eeksie

Eeksie Bekend lid

Jun 10, 2011
    640
    0
    16
    Drenthe
    Hoi meis... En als je bij haar op de kamer blijft zitten tot ze slaapt? Ik weet niet wat je al geprobeerd hebt, ongetwijfeld al een hoop... Maar wel erg lastig en vermoeiend!

3. Maartt

Maartt Fanatiek lid

Mar 30, 2011
    4,843
    725
    113
    Hier heeft de 10 minuten regel wonderen gedaan.. Maar dat moet wel bij je passen denk ik.

4. PlainJane

PlainJane Fanatiek lid

May 1, 2012
    1,972
    2,266
    113
    Female
    Hier ook een slechte slaper, en naar mijn idee alles al geprobeerd. Wij gebruiken sinds een paar weken een co-sleeper. Zo is ze toch bij me, maar toch in haar eigen bed. Ik vind het ideaal!

5. angel1990

angel1990 Niet meer actief

De 10 minuten regel gaat hier niet op ze huilt zich overstuur waardoor ze gaat overgeven. Dit is ook wat het zo lastig maakt.

Haar kamer is helemaal donker op het licht van de babyfoon na, misschien lampje aan??

We merken aan haar dat tijdens de zogeheten mentale sprongen het bij mama willen zijn erger word. Toen wij op vakantie waren sliep ze af en toe tot 5 uur in campingbed en daarna pas bij ons. Maar hier thuis lukt het momenteel niet!!

Share This Page