14 maanden..overdag weinig slapen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Ozzy, 10 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ozzy

Ozzy Actief lid

31 jan 2007
    379
    0
    0
    Rotterdam
    Hallo allemaal,

Mijn zoontje heeft vandaag de hele dag maar 3 kwartier geslapen..ik zie aan hem dat hij moe, als ie aan het lopen is struikelt hij van de moeheid en toch slapen wilt hij niet. Hij heeft af en toe wel van die dagen dat hij 2 uur of 3 uurtjes slaapt, 2 keer per week of zo denk ik.

Hoe kan ik slapen overdag stimuleren?
    Heeft iemand tips?

Ik hoor graag!
    Groetjes,
    Ozzy

2. vonneg

vonneg Actief lid

4 feb 2008
    245
    0
    0
    woonbegeleider
    Harlingen
    Ik denk niet dat je dat kunt stimuleren en dat hij in een sprong(etje) zit.....Doorgaan met op bed brengen en niet te snel eruit halen, meer tips kan ik je niet geven...

Groetjes, vonneg

3. mejon

mejon Bekend lid

12 apr 2006
    750
    0
    0
    secretaresse
    noord-brabant
    denk idd dat je daar niet heel veel aan kunt doen.
    mijn dochtertje slaapt overdag ongeveer 1,5 tot 2 uur.
    maar 's nachts wordt ze ook meestal nog 2x ofzo wakker en dan wil ze iets drinken of ze ligt helemaal boven tegen haar bed aan en moet even goed gelegt worden.
    ook daar kan ik vrij weinig aan doen, hoewel ik zeer graag hele nachten doorslaap.

mejon

4. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Ik ga als ik zeker weet dat meneer slaap heeft, vaak even met hem op het grote bed liggen en dan een tekenfilm of zo iets kijken. Speentje erin. Meneer slaapt dan binnen 10 minuten. Had ik hem gewoon in bed gelegd dan had ik stijd gehad. Misschien werkt het ook bij jou.

5. missmariska01

missmariska01 Fanatiek lid

civan had dit ook rond 14 maanden ,dagen dat hij niet sliep en dan opeens weer wel een dag en dan een uurtje ofzo.

6. Kelly19

Kelly19 Actief lid

26 jan 2006
    383
    0
    0
    Noorden des lands
    Wij hebben ons zoontje gewoon op vaste tijden op een gegeven moment op bed gelegt.
    Nu nog steeds en dat werk prima :D

Deel Deze Pagina