wie kan mij helpen. ik twijfel ontzettend tussen 2 winterjassen voor mijn zoontje. Welke vinden jullie het leukst??? http://nl.nameit.com/name-it/outerwear/MINIMERICANJACKETDEEPMINT/13078393,nl_NL,pd.html?dwvar_13078393_colorPattern=13078393_DEEPMINT&forceScope= Blauwgeruite winterjas van Noppies | Kixx Online kinderkleding & babykleding
Ik zou voor de ruit gaan....maar eerlijk..het gaat er toch om wat jouw kindje het leukste staat en wat JIJ leuk vindt. Kan je hem niet aan laten wijzen?
die ruit is erg leuk alleen jammer dat dit het derde seizoen is dat ze deze jas hebben we noppies. (hier op de psz liepen er 5 kindjes met dezelfde jas. Zelf heb ik voor F als reserve jas zoiets van name it. maar dan een blauwe.
oh wat moeilijk zeg. Mijn zoontje kan nog niet echt keuzes maken die wilde ze beide niet aan hebben, dus als ik daar vanuit moet gaan. ik vind beide jassen leuk, allebei van goede kwaliteit. (ene kost 35 en andere 55) nog meer meningen?/
De groene, al zou ik hem in het blauw kopen. De ruitjes zou ik bang zijn dat die gaat vervelen en bij een effenjas heb je dat niet. En ook de prijs vind ik leuker.
Ook ik zou voor de ruitjes gaan. De eerste jas vind ik een leuk model maar niet echt een winterse kleur...
Allebei erg leuk, ik zou gaan voor wat het beste staat! Of waar je een leuke sjaal bij kunt vinden....
dank jullie wel. heb ze allebei in de winkel zien hangen in maat 92. beide passen goed (op de groei) en staan mooi. hmm denk dat ik voor de name it ga. Is een leuk prijsje en hij kan de kleur wel goed hebben. Bedankt allemaal