Dag dames, Mn kleine vriend van 14 maandjes ruik heel erg naar vis uit zn mond, echt vies. Vooral alsie wakker is is t heel sterk. Zn tandjes worden gepoetst, soms een dag vergeten. Hij heeft dit al ruim 3 maanden maar heeft verder nergens last van. Iemand enig idee hoe dit kan komen? Zou ik naar de HA moeten? Het is een heel tevreden kind. Dank!
Ontstoken amandelen kunnen een oorzaak zijn voor een slechte adem. Heeft je zoontje wel eens last van zijn amandelen (keelpijn, slecht eten, ed)?
Tandarts eens bellen of vragen als je zelf moet? Misschien dat die ineens aan iets denkt. Waar t mond/keel betreft en vage luchtjes zou ik gelijk aan die hoek denken en vragen kan nooit kwaad.
Als mijn dochter uit der mond stinkt (naast de momenten dat ze net uit bed is) dan word ze meestal verkouden. En dan is die geur echt walgelijk.
Nou, ik las dit topic deze week. En vandaag: stinken naar vis uit de mond! Niet normaal meer. Ze is verkouden, maar er komen volgens mij ook tanden door. Ik kijk het wel even aan.