Lijkt me zo schattig! Ik zag wat bij 4funkyflavours, maar nu ben ik te laat met bestellen. Ik vond het wel leuk dat het broekje voor de baby zon strak zwempakachtig stofje had en die voor kleuters gewoon een zwemshort. Hoeft ook niet exact hetzelfde te zijn, maar wel de kleurstelling. En blauw vind ik zo standaard. Hebben jullie tips?
Heb je daar dan dezelfde broekjes in zulke verschillende maten? Ik was bij de wibra en kon daar niet dezelfde zwemkleding vinden wat zowel op de babyafdeling als op de kleuterafdeling te krijgen was.
Bij de Prenatal? Weet niet of de zwemkleding daar al een beetje binnen is? Maar die gaat tot maat 104.
Bij Primark is er vaak in veel maten hetzelfde te vinden. Kwam daar dezelfde badpakken tegen in maat 56 als in maat 104.
Prenatal of decathlon. Prenatal heeft zwemkleding in zn schappen zag ik maandag. Decathlon heeft t t hele jaar door.
Hema heeft ook weer nieuw binnen! Liep er vandaag toevallig langs. (leuke badpakjes ook...zucht...nee nee nee mama)
Bedankt mensen! Ik heb weer zoekinspiratie! Al vind ik het irritant dat er zoveel blauw te vinden is. Waarom altijd al dat blauw?
Ik vond deze bij c&a. Hoewel ik zelf niet houd van tekenfilmfiguren en mijn zoon niks heeft met paw patrol, wilde ik het toch even delen voor de meelezers.
Haha, ik vind het zo.. standaard. Ben geslaagd toch bij 4ff in de hoop dat de maatjes passen. Niet dezelfde, maar wel dezelfde stijl dus. Nu nog een rood Zonnehoedje vinden!