Ik heb vandaag nod (net als Snies) en toch maar ff getest om oploop te ontdekken. Dat is gelukt, al heb ik ook weer zo'n drukfouten test Maar ondanks dat kon ik het toch zien. De lichtere is van 12dpo en de iets donkere van vandaag (nod dus)
Hij loopt zeker mooi op Pijn heb ik niet met een volle blaas maar trekkend gevoel en gerommel herken ik zeker
Wauw hij is echt mooi opgelopen ik doe er morgen nog 1 op mijn NOD dag en dan stop ik met testen Hahaha. Ik heb er al 2 van de action gehad die geen controle streepje gaf denk dat ik ze verzopen had met urine Whahaha.
Hoera voor de oplopende testen van @Snies en @Wanda68 ! De kramp voor en na het plassen met een volle blaas is herkenbaar. Maar die dromen . Als ze ooit een nieuw verhaallijn voor GTST nodig hebben, heb ik inspiratie genoeg! #gaatnergensover
Ik voel meer soort steekjes aan de rechterkant, heb zo'n idee soms dat het mijn banden zijn ofzo. Net ook weer getest, als ik toch nog testen heb liggen, maak ik ze maar op ook. Haha. De onderste is van zojuist.
Ik zie dat ik niet goed op het lijstje sta. Ik ben 22 mrt uitgerekend. Kan iemand mij goed zetten? Mij lukt het niet.
Haha ja zo heb ik gisteren gedroomd dat mijn onderbenen helemaal onder de spataderen zaten en zelfs mijn spataderen hadden spataderen
Slecht slapen - check Moe en snel uitgeput - check Rommelende darmen - check Kramp in de liezen - check Dikke tieten - check Hysterisch janken - check check
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart 13 maart Oumi86 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje. Caroline1, 28, 2e kindje - blijft een verrassing! Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart 24 maart 25 maart Snies Wanda68, 34 jaar, 2e kindje 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 31 maart Afsprakenlijstje: 25 juli - FoxyDiamond 25 juli - Oumi86 26 juli - Livoli -> 1e echo 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn en echo 2 augustus - Wanda68 - > 1e echo 3 augustus - Gruffalo123 -> intake vk en echo 4 augustus - Jazz -> intake vk en echo 9 augustus - Beamer intake vk & echo 9 augustus - Nutella echo 15 augustus - Nutella intake
Halve nacht wakker gelegen omdat ik bang was dat het niet goed zat. Wat last van buikpijn, voor de verandering eens niet misselijk en borsten die minder pijn doen. Vanochtend weer twee testen gedaan die de kleur van het controlestreepje weg trekken zo donker zijn ze. Dus dat zit wel goed. Stomme onzekerheid ook. Nog vier dagen en dan is deze week voorbij en komt er wat meer rust
Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken als je ineens niet zo misselijk bent of geen pijnlijke borsten hebt. Toch wel veel vrouwen schrijven daarover en dan is alles gewoon goed. Ik snap wel dat je je zorgen maakt hoor, maar je kan er ook verder niks aan doen dus probeer jezelf niet te druk te maken. Je streepje wordt ook donkerder en dat is hardstikke goed!
Schijnbaar moet ik op m'n nod meer krampen hebben.. Nu ik wakker ben en dus helder ben, weet ik dat het niet m'n baarmoeder maar banden zijn. Maar toen ik nog half slaperig was.. Dacht ik echt verdorie mijn ongesteldheid is door gezet, heb namelijk ook veel afscheiding.. Pfff wat kan een mens schrikken zeg
@Wanda68, ik zag net dat ik opnieuw mijn termijn berekend heb en ik ben 24 maart uitgerekend. Wil jij dit voor mij aanpassen? Het lukt mij niet. Gelijk zo mijn banner aanpassen. Volgens mij likt dat niet via de iPad zo te zien... @Snies gelukkig maar. Maar je schrikt je rot ja
* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart 13 maart Oumi86 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje. Caroline1, 28, 2e kindje - blijft een verrassing! Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart 20 maart 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart 24 maart Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 25 maart Snies Wanda68, 34 jaar, 2e kindje 26 maart 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Afsprakenlijstje: 25 juli - FoxyDiamond 25 juli - Oumi86 26 juli - Livoli -> 1e echo 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn en echo 2 augustus - Wanda68 - > 1e echo 3 augustus - Gruffalo123 -> intake vk en echo 4 augustus - Jazz -> intake vk en echo 9 augustus - Beamer intake vk & echo 9 augustus - Nutella echo 15 augustus - Nutella intake
@ snies, getsie wat schrikken zeg! Zeker als je dan met dat gevoel wakker wordt @Gruffalo123 hopelijk heb je snel de zekerheid na je echo dat het goed zit. @Nutella fijn hé dat zwanger zijn