Bloedprikken was bij mij ook direct na de intake. Van de week nog over gebeld omdat m'n suiker verhoogd was. Dus vandaag opnieuw geprikt alleen dan dit keer nuchter. Kon uiteindelijk pas om 12:30 terecht. Dat was best even zwaar op alleen maar water.
@Inge1984 Oef, dat zou ik ook echt niet trekken zeg. @Gruffalo123 Waardeloos hè. Ik hoop echt dat het snel beter gaat. Ik ben ook zo aan het worstelen met m'n darmen. Echt alsof er stenen inzitten. En daar word je dan natuurlijk ook weer misselijker van. Waar-de-loos..
Wat doe jij er tegen? Ik heb al drie dagen op rij zo'n microlax klysma geprobeerd, maar met minimaal effect. Of van die poeders drinken, maar daar ga ik van over m'n nek. Ik weet het effe niet. Misschien magnesiumpillen proberen... als doorslikken lukt. Pfff echt vervelend hè!
Ik eet zoveel mogelijk vezels. Havermout, volkoren/meergranen producten en veel groentes. Tot nu toe heb ik het zonder klysma's kunnen redden. Maar ik heb er wel een dikke buik door.
Word je er niet misselijk van? Ik eet wel af en toe wat havermout en speltbrood, maar groentes eet ik nauwelijks. Wel veel fruit, maar dat doet ook niet echt wat. Ik slik ook zofran tegen het overgeven en dat maakt de verstopping nog eens erger. Als het na het weekend nog zo erg is, zal ik wel even bellen met de vk of huisarts.
Hallo dames, Ik heb de laatste tijd belachelijk weinig van me laten horen. Mijn excusses.. ik ben super veel aant werk want zoals jullie misschien wel weten is het een ramp in de zorg qua bezetting. En helemaal in de vakantie periode. Hierdoor gaat de tijd wel lekker snel. Ik vind het bizar dat ik dit weekend alweer 10 weken zwanger ben. Hier gaan we niet voor de combinatietest omdat de kans op afwijkingen minimaal is. Veder voel ik me goed! Vlagen misselijkheid maarja hoort erbij!!
Ja misselijk of maagzuur. Ik eet regeatig kleine dingen (cracker, vla, fruit) en drink slokjes cola tussendoor. Als ik ga liggen in de middag en avond dan neem ik een rennie
Dat is misschien voor mij nog wel een goeie om te proberen, rennies. Geef jij ook over of lukt het om alles binnen te houden?
Nee ik geef gelukkig niet over. Ik heb wel kokhalsneigingen. Vooral bij de geur van die flessen van MvM en poepluiers van zl Cola helpt voor mij echt om de druk van mijn maag te krijgen doordat ik dan kan boeren. Dat scheelt echt veel qua misselijkheid. Net als elke 2u iets kleins eten. Maar zoals ik het nu heb, was het echt niet bij mijn zoontje hoor
Oh als ik dat steeds hoor over die stinkende flessen van mvm, ben ik blij dat ik er niet aan meedoe (mocht niet). En cola drink ik ook en dat helpt meestal, maar oooooow als je dat weer eruit kots is dat echt brrrrr. Misschien dat je dan nu een meisje krijgt hè. Superleuk!
Ja zo'n gevoel heb ik dus al sinds de bevruchting ben heeeeel benieuwd of we over 6 weken ook de bevestiging krijgen
De reden dat ik ook niet met mvm meedoe is vanwege de geur van de flessen . Kon er de eerste zwangerschap al heel slecht tegen en nu deze keer moet ik het echt niet doen, kan niets hebben qua geurtjes.
Vannacht een helse nacht gehad. Tegen 12 uur begon ik verschrikkelijke krampen te krijgen. Heel m'n onderbuik deed mee dus ik maakte me erg zorgen om de baby. Om half 2 zaten we bij de hap en om 4 uur waren we weer thuis. Ze konden op dat moment niks doen, maar om 10 uur vandaag moet ik naar het ziekenhuis voor een diepe klysma. Voor de baby was er geen gevaar verzekerde ze me. Maar wij kwamen dus thuis en de krampen waren nog verschrikkelijk hevig. Ik kreeg er met veel moeite iets uit. Daarna wilde ik douchen, maar zover kwam het niet. Niet verder lezen als je niet tegen viezigheid kan! In de douche kwam het er van onder en van boven uit. Gerend naar de wc en echt ik wist niet hoe ik het had. Tot 6 uur diarree gehad en overgeven tegelijkertijd, uur geslapen, weer naar de wc gerend.. en ziekenhuis gebeld. Ze willen toch dat ik straks langskom. Ik moet nu weer naar de wc.... pfff, ik moet uitkijken dat ik niet weer uitgedroogd ben straks. De oorzaak is denk ik pilletjes die ik heb geslikt gisteravond. Een paar dagen terug had ik een pilletje wapiti darmcomplex voor goede stoelgang genomen. Deed echt helemaal niks. Op de verpakking stond dat je er ook twee mag nemen en ik was ten einde raad dus ik had er gisteren twee genomen. Nooit weer!!!!! Een andere oorzaak kan zijn dat ik gisteravond ander voedsel heb geprobeerd op aanraden van m'n diëtist. Misschien heb ik daar heel erg verkeerd op gereageerd. Eerder in de zwangerschap, toen ik niet zo geconstipeerd was, heb ik ook verschrikkelijke krampen gehad en dat kwam toen door een glas melk. Maar echt, waarom heb ik dit weer
Haha bij mijn zoontje heb ik van 5,5 - 21 weken alleen maar gespuugd en dat bleek toch echt een jongetje! Dus zegt niks Heb mezelf toen echt al die weken voor de gek gehouden dacht dat ik 'n meisje kreeg. Heb zelf nu een lichte voorkeur voor een 2e jongetje lijkt me zo leuk. Maar we weten het pas aan het eind!
Wat heftig @Nutella! Hopelijk voelt het straks wel beter als het is gestopt. Dat alles eruit is. Beterschap! Wij zijn op vakantie. Heerlijk even bijkomen. Ik voel me echt precies zo als bij mijn dochter en denk dat wij weer een meisje krijgen. Mij maakt het echt niks uit. Een tweede meisje zou ik super leuk vonden vooral voor mijn dochter en een zoon lijkt me ook geweldig omdat we die nog niet hebben en voor mijn vriend. Hem maakt het niks uit hoor en is er ook van overtuigd dat we een dochter krijgen.