Ik ben onder andere mede verantwoordelijk voor de lijst, ik pas hem vanavond even aan ( op m'n mobielis het namelijk best n werkje) Veel plezier met vertellen! Ik heb dit weekend vakee last van m'n buik. Beetje zeurderig gevoel. Zal het groeien wel zijn denk ik zo. Helaas heeft man migraine en even rusten is nu lastig
Voor de lijst, 13/9 controle bij vk (en 12/9 termijnecho, maar die staat er al op). Thnx voor het straks weer bijwerken Beamer!
@Beamer naar van de migraine van je man en dat je nu even niet kan rusten. Zelf heb ik vorige week ook een paar dagen best buikpijn gehad, past misschien bij de termijn? Het is hier rustig, iedereen aan het genieten van het mooie weer?
Nee helaas geen middag dutje meer .. als ze dat wel doet is ze makkelijk tot 22 uur wakker . Echt, koester die middagdutjes zolang als het kan
Ja het was hartstikke leuk! Ik heb Tshirts besteld, voor mij "mother of dragons", voor zl "babydragon" en nog een mini "babydragon". De mini ingepakt met een cadeautje voor zl en daarbij een echofoto. Nou ik heb echt gelachen hoor! Mijn nichtje die riep: " Heh maar hij (zl) heeft hem toch al aan?" En mijn eigen moeder die vraagt of die echo van mij is. Waarop ik niets anders kon antwoorden dan "ja van wie anders? Van de buurvrouw?" Het was heel leuk dus
Super leuke onthulling @wanda! Fijn dat je het nu ook gewoon kan delen. Ik koester de slaapjes van mijn dochter echt! Zo fijn dat ze dat nog doet! Echt mijn bijkom momentje nu. Verder hier alles heel relaxt op vakantie!
Ik was trouwens 10 kilo aangekomen bij mijn dochter en twee weken erna was alles er al weer af. Volgens mij heel veel geluk gehad! Helaas bleef het daarbij want er mag nog wel wat af. Maar daar denk ik in april pas weer aan.
Mama's uitgerekend in maart/begin april 2018 5 maart ❤️ Anna2017, 32 jaar, 3e kindje 9 maart ❤️ Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje 11 maart ❤️ FoxyDiamond, 26 jaar, 1e kindje 12 maart 13 maart ❤️ Oumi86, 31 jaar, 4e kindje 14 maart ❤️ LibelleClaire, ? jaar, 1e kindje ❤️ Belony, 39 jaar, 2e kindje 15 maart ❤️ Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart ❤️ Nutella, 30 jaar, 1e kindje ❤️ Caroline1, 28 jaar, 2e kindje - blijft een verrassing! 17 maart ❤️ Vivian22, 27 jaar, 3e kindje 21 maart ❤️ Julias, 30 jaar, 2e kindje ❤️ MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje 22 maart ❤️ Madeline, ? jaar, 2e kindje ❤️ Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart ❤️ Beamer, 32 jaar, 2e kindje ❤️ Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje 25 maart ❤️ Snies, 22 jaar, 1e kindje ❤️ Wanda68, 34 jaar, 2e kindje 26 maart ❤️ Liske, 32 jaar, 2e kindje ❤️ Miepje123, 40 jaar, 2e kindje 27 maart ❤️ Mikun, 30 jaar, 1e kindje ❤️ Mama2018, 28 jaar, 2e kindje 28 maart ❤️ Jabinca, 29 jaar, 3e kindje - blijft een verrassing! Marlau, 32 jaar, 2e kindje 29 maart 30 maart ❤️ Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje 31 maart ❤️ Allie7, 38 jaar, 2e kindje 2 april ❤️ Inge1984, 32 jaar, 2e kindje 3 april ❤️ Lievekind, 25 jaar, 3e kindje Sterretjes * Velena * Anna009 * Jazz * Vaatdoek * Afsprakenlijstje: September: 4 sept - Wanda86 = termijnecho 5 sept - Snies = termijnecho 6 sept - Nikki2018 = termijnecho 6 sept - Liske = termijnecho 8 sept - Belony = controle/echo 11 sept - Jabinca = termijnecho 11 sept - Mama2018 = termijnecho 11 sept - Julias = hartje luisteren 11 sept- Lievelings = echo 12 sept - Miepje123 = termijnecho 12 sept - Gruffalo123 = vk 13 sept- Miepje123 = vk 14 sept - Inge1984 = termijnecho 14 sept - Allie7 = termijnecho 15 sept - MamaNath87 = controle vk 16 sept - Marlau = termijnecho 18 sept - Vivian= geslachtsbepaling 19 sept - Wanda68 = vk 19 sept - Beamer = vk 21 sept - Oumi86 = vk Oktober 2 okt - Wanda68 = geslachtsbepaling Ik heb geloof ik iedereen weer gehad, mis je ik? Wil je dan in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker! dank!
Pfff nou deel 2 ook achter de rug. Zl helemaal overprikkeld van vandaag, dus die heeft niet zo'n zin om te slapen Morgenvroeg eerst termijnecho en de laatste dingen inpakken en regelen en dan even lekker een weekje weg ben er aan toe
Heel veel plezier morgen bij de termijn echo! En dan lekker genieten van je weekje weg! Is je zoontje nog aan het feesten of is de rust inmiddels terug gekeerd?
Leuk dat het vertellen een succes was! Hopelijk kan ik ook de rest van mijn naasten snel persoonlijk inlichten, want ik moest aan de telefoon me zo inhouden met een vriendin!
Sorry tijdje niet online geweest, weekendje weg met vrienden! Maar zie dat de lijst weer up to date is Pff heb wel ook erg last van verstopping, maar dat zit ook wel tussen mijn oren, dat ik erover na ga denken dat ik al zo lang niet geweest ben. M'n buik doet gelukkig geen pijn namelijk. Hij is wel mega bol nu. Zo lekker weer naar huis en hopelijk komt 't dan weer goed op gang. Fijn dat alle echo's goed waren! Gelukkig zitten we nu in een goed nieuws flow wat dat betreft. @Marlau voor jou komt het nu ook dichterbij!! En al zo lang onderweg nu. Vind het erg spannend voor jullie maar heb wel een goed gevoel!
Fijn dat de meeste zich weer beetje beter voelen! Ik ben vandaag 14 weken en de misselijkheid verdwijnt steeds meer op de achtergrond. Vanmiddag weer echo. Spannend!! Maar heb er ook zin in, denken jullie dat ze kunnen zien wat het wordt met 14 weken? Of is dag te vroeg?
@Anna2017 ik denk dat 14 weken aan de vroege kant is, misschien nog de nub? Die wordt betrouwbaarder naarmate je wat verder bent.
Vannochtend aan m'n werkgever verteld. Hij reageeerde heel leuk. Is oprecht blij!!! Ik zit net ook te kijken naar de data ivm verlof. Dat is ook al snel hebben jullie daar al naar gekeken?
Als het kindje er goed voor ligt is het zeker te zien. Bij mijn zoontje wisten wij het ook al met 14 weken