Haha als het zo is, is het zo, al weet ik niet of mijn man recht blijft staan als hij dat hoort hahahaha
Lekker veel rusten vandaag. Je lichaam is een mensje aan het maken Ik zei altijd vanaf mijn 16e dat mijn eerste kindje een jongen zou worden dat is gelukt nu bij de 2e ik heb geen idee
Ik was in gedachten al bij de volgende ronde. Zo'n enorme innestelingsbloeding gehad dat ik dacht dat 't echt veel te veel was daarvoor. Had het dus zelf helemaal niet in de gaten. Net als bij mijn zoontje eigenlijk. Toen testte ik ook positief na 4 dagen bloeden. Buikje is nog niet echt uitgezet, ik ben benieuwd wanneer dat bij mij gaat gebeuren. Vorige keer op de dag voor mijn keizersnee zei diegene die bloed afnam dat ze dacht dat ik 20 weken zwanger was
32 en de laatste 10 kreeg ik er niet af Het lijkt mij echt heeeeeeeeeeel gaaf om een tweeling te krijgen btw
Ik was 16 kilo aangekomen, helaas 12 kilo eraan blijven zitten.. strijd aangegaan knop omgezet en 25 kilo afgevallen Nu helaas nog wel wat overgewicht maar stuk minder zwaar dan de vorige zwangerschap
Ik dus maar 5 kg maar ook niet zo'n succesverhaal met m'n kindje van 1810 gram natuurlijk. Dus dan liever wat meer kilo's en ik hoop dit keer op minstens 3 kg! (voor het kindje dan)
Oooh had je nog zn kleintje! Te vroeg geboren zeker! Ga heel hard duimen dat je Kylie boven de 3kg komt!
Nee niet te vroeg, had placenta insufficiëntie. Dus hij groeide helemaal niet meer en moest eruit geholpen worden. Gelukkig tot de 37 weken kunnen rekken. Heb 25% herhalingskans maar wel het idee dat het nu goed zit en dat heb ik toen in al die weken niet gehad.
Wij wonen in een appartement op eerste verdieping zonder lift.. Zijn trouwens wel druk bezig voor een andere woning, maar de wachtlijst is zo enorm lang helaas. Daar in tegen hebben we een extra slaapkamer over wat de babykamer zal gaan worden, en betalen we weinig huur.. Dus eigenlijk zitten we heel erg te twijfelen om nog voor de bevalling wel te willen gaan verhuizen.. Heb je toch altijd verhuis kosten, wat we nu ook kunnen besparen en voor de baby kunnen gebruiken. We hebben in ieder geval onderdak. Ik weet wel zeker dat zo goedkoop als nu we geen huis voor krijgen, dus dan hebben we ook meer huur. En mijn vriend verdient teveel voor huurtoeslag helaas. Dus hoop hier geen tweeling.. Met één van de trap af, vind ik dan wel voldoende haha
Ooh nee dan is een tweeling niet echt handig.. verhuizen moet je goed overnadenken idd! Ik ben dit weekend helemaal over verhuisd 2e koopwoning gekocht , hiervoor 3,5 maand op een vakantiepark gezeten ter overbrugging maar gelukkig nog niet zolang zwanger zodat ik Mee kon helpen met klussen ect
Blijft dan toch spannend. Jeetje zeg. Iniminie. Hopelijk geen herhaling deze keer maar een volledig mooie zwangerschap