In december wordt hij 2. Ik ga nog proberen het slaapje nog verder in te korten en daarna probeer ik het slaapje te skippen. Maar ik heb er niet zoveel vertrouwen in hoor. Smiddags slaapt hij binnen 5 minuten. Hij gaat echt geen hele dag redden
Kraamzorg heb ik ook aangevraagd. Wil graag dezelfde als vorige keer. Hoop dat dat lukt. Ik was bang voor een ervaring zoals ik bij een aantal van jullie lees, maar ik vond het heerlijk. We hadden een heel rustig type. Die precies aansloot bij wat wij prettig vonden. Dus na 2 dagen wennen hebben we ons er heerlijk aan over gegeven en ons lekker laten verwennen. Met tranen in de ogen afscheid genomen omdat het zo'n prettig mens was waar we veel aan hebben gehad. Kraamzorg lijkt me nu extra prettig met dochterlief die ook rondloopt. Vorige keer lag ik dusdanig in de kreukels dat ik zelf de eerste week weinig kon (en ik had al 2 dgn in het zkh gelegen).
Volgens mijn verzekering en vk moest de kraamhulp voor 13 weken geregeld zijn. Heb dezelfde als vorige keer! Qua cursus weet ik niet of ik iets ga doen. Had yoga gedaan maar heb er niet veel aan gehad. Wel vond ik de lessen zelf even een rustmomentje.
Hier ook kraamzorg geregeld en gevraagd om dezelfde als vorige keer. Hopelijk gaat dat lukken. Wij hadden een heerlijke no nonsense vrouw. Beetje type zuster Olga (als jullie snappen wat ik bedoel). Dat past uitstekend bij ons. Begrijp ik nou goed dat jullie tijdens de kraamweek veel op bed hebben gelegen? Moest dat van jullie kraamhulp of vonden jullie dat zelf prettig? Zelf zat ik zo'n drie/vier uur na de bevalling alweer beneden en daarna zag ik me bed gewoon weer als ik 's avonds naar bed ging. @Jabinca, wat fijn dat ze gewoon komen als de bevalling begint en niet meer weg gaan ook. Dat doen ze hier niet. Jij heb dus ook lekkere snelle bevallingen gehad als ik het zo lees. Best aangenaam he? Hoewel ik wel een beetje van de wereld was door de bijbehorende weeenstorm. @Leo78, de pijnstilling heb ik geen moment gemist. Ja het was heftig en deed pijn, maar ik kwam ook in een soort roes terecht. En uiteindelijk had ik mazzel en was het zo gepiept. Ruggenprik o.i.d. was ook nooit een optie geweest, daarvoor ging het veel te snel.
Ik ben vandaag bezig met lekkere snert te maken, heb er nu al zien in, maar het moet nog wel 3 uur koken . Jullie nog plannen voor vandaag?
Lekker.. Mag ik een bordje komen halen . Vandaag gewoon weer werken. Morgen wel een leuke dag, dan gaan we naar de efteling. Zal wel even afzien worden, niet in de achtbanen mogen .
Oh lekker snert! Wou ik laatst al maken maar kon nog geen knolselderij vinden. Vandaag volle dag, net met de jongste naar consultatiebureau geweest, weer helemaal goedgekeurd. Nu na een grote braderie en vanavond naar een mamamarkt. Oja en tussendoor nog boodschappen ophalen.. pff drukdruk dus en ik heb helaas wat last van de onderbuik
Jeetje wat is er een hoop gekletst! Moest even 3 pagina's teruglezen haha! Wat bevallen betreft.. Bij de eerste bleef mn placenta achter, waarschijnlijk was de co-arts een beetje ongeduldig en trok een beetje te snel en te hard aan de navelstreng waardoor deze afscheuren van de placenta.. Nouja, flink bloed verloren en onder narcose. Hierdoor mag ik niet meer thuis bevallen. Was de 1e x wel de bedoeling, maar had bij beide keren weeënzwakte, had een zetje nodig. Kraamzorg nog niet geregeld, ik had bij de eerste een lieve meid maar had er niks aan.. Niet zo gezellig en alleen maar hard aan t poetsen, vooral wanneer ik moest slapen. (was nog in t appartement, drama) Bij de 2e mn schoonmoeder gevraagd, is kraamverzorgster, en is echt geweldig goed bevallen!! Wil haar nu weer vragen.. Was wel ff spannend, is toch je schoonmoeder, maar echt geen spijt. Wel wil ik dat ze wat later komt.. 8 uur vindt ik te vroeg haha! Elke nacht een keer wakker om te piesen en levensecht dromen.. Ja, heel herkenbaar! Elke nacht een avontuur! @Wanda68 jammer!! Ik ga soms even liggen terwijl mn zoontje naast me een filmpje op de ipad kijkt.. @Belony gefeliciteerd een kereltje!! Super leuk! Morgen weer een echo! Spannend..
Hier ook heel vaak in de nacht naar de wc. Kraamzorg nog niet officieel geregeld maar wel doorgegeven via whats app. Ik heb tussentijds altijd nog wel contact met mn kraamverzorgster die ik bij mn dochters ook had. Ik heb altijd heerlijk verwend door haar. Ene keer lekkere zelf gebakken koekjes van thuis. Andere keer kwam ze met kadotjes voor mn kinderen. En daarnaast werd er lekker elke avond voor ons gekookt. Dus ik ben heel blij met kraamzorg. Ik ben ook heel benieuwd hoe deze keer de bevalling zal zijn. Ik hoop dat ik dit keer niet medisch wordt en lekker in bad mag met mn eigen vk!
Wow even een paar pagina's bijgelezen. Ik wil echt in het ziekenhuis bevallen ivm zware baby's. Ben ook als de dood dat er iets misgaat als ik thuis zou bevallen. Als ik weet dat ik in het ziekenhuis beval ben ik echt relax. Kraamzorg hebben we weer dezelfde gevraagd. Ik heb nog contact met haar, helaas lukte het niet om haar vorige keer te krijgen want wij werden 2 weken vroeger met spoed ingeleid en er had een ander gezin om haar gevraagd waar de baby van was overleden dus alle respect dat ze heeft gekozen om naar dat gezin te gaan.
Mama's uitgerekend in maart/begin april 2018 5 maart Anna2017, 32 jaar, 3de kindje: een zoon! 9 maart Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! 11 maart FoxyDiamond, 26 jaar, 1e kindje: 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje: een zoon! 14 maart LibelleClaire, 33 jaar, 1e kindje: Belony, 39 jaar, 2e kindje: een jongen! Livoli, 29 jaar, 1e kindje: een meisje! 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje: Caroline1, 28 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! 17 maart Vivian22, 27 jaar, 3e kindje: een meisje! 19 maart Leo78, 39 jaar, 2e kindje: een meisje! (volgens nub) 20 maart Wanda68, 34 jaar, 2e kindje: 21 maart Julias, 30 jaar, 2e kindje: MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: 22 maart Madeline, ? jaar, 2e kindje: Peach85, 32 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! 23 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje: Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje: Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: Liske, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! VEC, 32 jaar, 3e kindje 25 maart Washburn, 32 jaar, 2e kindje: 26 maart Miepje123, 40 jaar, 2e kindje: Marlau, 32 jaar, 2e kindje: 27 maart Mikun, 30 jaar, 1e kindje: Mama2018, 28 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! Snies, 22 jaar, 1e kindje: 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: blijft een verrassing! 29 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje: een zoon! xDelicious, 23 jaar, 2e kindje: 2 april Inge1984, 32 jaar, 2e kindje: Allie7, 38 jaar, 2e kindje: 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: Sterretjes * Velena * Anna009 * Jazz * Vaatdoek * Afsprakenlijstje: September: 27 sept - Lievekind = echo 27 sept - Washburn = echo 27 sept - Marlau = vk 27 sept - Nikki2018 = vk 27 sept - Mikun = geslachtsbepaling 28 sept - Allie7 = controle 29 sept - Snies = controle vk 29 sept - Wanda68 = geslachtsbepaling 29 sept - VEC = geslachtsbepaling 29 sept - LibelleClaire = geslachtsbepaling 30 sept - MamaNath87 = geslachtsbepaling 30 sept - Miepje123 = pretecho geslachtsbepaling Oktober 2 okt - Snies = geslachtsbepaling 3 okt - Lievekind = controle vk 3 okt - Ellie_x = geslachtsbepaling 3 okt - xDelicious = geslachtsbepaling 4 okt - Marlau = geslachtsbepaling 5 okt - Mikun = vk 6 okt - Liske = controle vk 7 okt - Nikki2018 = geslachtsbepaling 9 okt - Miepje123 = controle vk 9 okt - Jabinca = controle vk 10 okt - Nachtdiertje = controle vk 11 okt - Inge1984 = controle vk 12 okt - Caroline1 = controle vk 12 okt - Julias = controle 13 okt - Belony = controle gyn 13 okt - MamaNath87 = controle vk 17 okt - Gruffalo123 = 20 weken echo 17 okt - Mama2018 = controle vk 17 okt - Wanda86 = controle vk 18 okt - Inge1984 = geslachtsbepaling 18 okt - VEC = controle gyn 19 okt - Oumi86 = controle vk 20 okt - LibelleClaire = 20 weken echo 24 okt - Livoli = 20 weken echo 25 okt - VEC = 20 weken echo 25 okt - Belony = 20 weken echo 30 okt - Caroline1 = 20 weken echo 30 okt - Wanda68 = 20 weken echo 30 okt - Nachtdiertje = 20 weken echo November 1 nov - Gruffalo123 = controle vk 1 nov - Marlau = 20 weken echo 2 nov - Julias = 20 weken echo 9 nov - Mama2018 = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Mama's uitgerekend in maart/begin april 2018 5 maart Anna2017, 32 jaar, 3de kindje: een zoon! 9 maart Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! 11 maart FoxyDiamond, 26 jaar, 1e kindje: 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje: een zoon! 14 maart LibelleClaire, 33 jaar, 1e kindje: Belony, 39 jaar, 2e kindje: een jongen! Livoli, 29 jaar, 1e kindje: een meisje! 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje: Caroline1, 28 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! 17 maart Vivian22, 27 jaar, 3e kindje: een meisje! 19 maart Leo78, 39 jaar, 2e kindje: een meisje! (volgens nub) 20 maart Wanda68, 34 jaar, 2e kindje: 21 maart Julias, 30 jaar, 2e kindje: MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: 22 maart Madeline, ? jaar, 2e kindje: Peach85, 32 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! 23 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje: Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje: Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: Liske, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! VEC, 32 jaar, 3e kindje 25 maart Washburn, 32 jaar, 2e kindje: 26 maart Miepje123, 40 jaar, 2e kindje: Marlau, 32 jaar, 2e kindje: 27 maart Mikun, 30 jaar, 1e kindje: Mama2018, 28 jaar, 2e kindje: blijft een verrassing! Snies, 22 jaar, 1e kindje: 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: blijft een verrassing! 29 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje: een zoon! xDelicious, 23 jaar, 2e kindje: 2 april Inge1984, 32 jaar, 2e kindje: Allie7, 38 jaar, 2e kindje: 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: Sterretjes * Velena * Anna009 * Jazz * Vaatdoek * Afsprakenlijstje: September: 27 sept - Lievekind = echo 27 sept - Washburn = echo 27 sept - Marlau = vk 27 sept - Nikki2018 = vk 27 sept - Mikun = geslachtsbepaling 28 sept - Allie7 = controle 29 sept - Snies = controle vk 29 sept - Wanda68 = geslachtsbepaling 29 sept - VEC = geslachtsbepaling 29 sept - LibelleClaire = geslachtsbepaling 30 sept - MamaNath87 = geslachtsbepaling 30 sept - Miepje123 = pretecho geslachtsbepaling Oktober 2 okt - Snies = geslachtsbepaling 3 okt - Lievekind = controle vk 3 okt - Ellie_x = geslachtsbepaling 3 okt - xDelicious = geslachtsbepaling 4 okt - Marlau = geslachtsbepaling 5 okt - Mikun = vk 6 okt - Liske = controle vk 7 okt - Nikki2018 = geslachtsbepaling 9 okt - Miepje123 = controle vk 9 okt - Jabinca = controle vk 10 okt - Nachtdiertje = controle vk 11 okt - Inge1984 = controle vk 12 okt - Caroline1 = controle vk 12 okt - Julias = controle 13 okt - Belony = controle gyn 13 okt - MamaNath87 = controle vk 17 okt - Gruffalo123 = 20 weken echo 17 okt - Mama2018 = controle vk 17 okt - Wanda86 = controle vk 18 okt - Inge1984 = geslachtsbepaling 18 okt - VEC = controle gyn 19 okt - Oumi86 = controle vk 20 okt - LibelleClaire = 20 weken echo 24 okt - Livoli = 20 weken echo 25 okt - VEC = 20 weken echo 25 okt - Belony = 20 weken echo 30 okt - Caroline1 = 20 weken echo 30 okt - Wanda68 = 20 weken echo 30 okt - Nachtdiertje = 20 weken echo November 1 nov - Gruffalo123 = controle vk 1 nov - Marlau = 20 weken echo 2 nov - Julias = 20 weken echo 8 nov - Miepje123 = 20 weken echo 9 nov - Mama2018 = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!