14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Leuk idee, maakt het net wat persoonlijker :)

Ik woon in Utrecht, heet Martine, 33 jaar en heb een zoontje van 3. Werk als management assistente dus zit veel. probeer 2-3 x per week te sporten maar de laatste weken komt er geen bal van terecht, zal komende maanden ook niet zo zijn vrees ik haha.

Daarnaast al 16,5 jaar samen met mijn man en in december 2015 getrouwd om alles voor die kleine geregeld te hebben.
    In november verhuisd van een flat naar een heerlijk huisje met zoveel meer ruimte en die kleine kan zijn ei helemaal kwijt, een heerlijke trampo in de tuin en een glijbaantje en een klein stukje grond nog voor mama haar moestuintje, nouja voor wat het voor moet stellen hahaha :)

mamaNath87, Beamer en Wanda68 vinden dit leuk.
  2. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Normaal geen problemen mee..
    Maar ik wil nog niet te bekend zijn hier voor het geval er toch familie leden hier ook op zitten of vriendinnen.
    Zou het niet leuk vinden dat ze via deze weg komen te weten dat we in verwachting zijn.
    Vandaar dat ik er nog even voorzichtig mee ben.
    Sorry

Anna2017, Peach85, Beamer en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. Vaatdoek

Vaatdoek Bekend lid

7 jul 2017
    861
    497
    63
    Vrouw
    Alle respect hiervoor, we komen er later vast wel achter :)

liske, Wanda68 en Snies vinden dit leuk.
  4. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Alle respect hoor

Snies vindt dit leuk.
  5. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Hier ook een borstverkleining! Maar al mn kindjes hebben gewoon bv gekregen bv kan zeker hoor! Als je t zou willen kunnen we er ook privé over praten!

Wanda68, Peach85 en Vaatdoek vinden dit leuk.
  6. Beamer

Beamer Actief lid

30 mrt 2014
    152
    160
    43
    NULL
    NULL
    Jeetje wat is hier gisteravond nog volop gekletst! Erg leuk om terug te lezen.

Kwa keuze verloskundige praktijk, wij gaan weer naar dezelfde praktijk als bij dochter. Die hebben we toen uitgezocht op filosofie, tijden, echo's en ervaring.

Wij maken zelf een co-sleeper. Dit de vorige keer ook gehad ( maar die kon ik toen nog lenen) gewoon van een IKEA ledikant. Zo handig en fijn icm borstvoeding geven.

Ik houd het nog even vaag;
    Naar Beamer dus :cool:
    32 jaar, Zuid-Holland, werk in de kinderopvang opvang. Willen heel graag een groter huis voordat no2 komt. Al kan dat in dit huis ook gewoon.

mamaNath87, Wanda68 en Oumi86 vinden dit leuk.
  7. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Hier ook zo! Zo fijn!

Wanda68 vindt dit leuk.
  8. Peach85

Peach85 Actief lid

27 apr 2014
    200
    144
    43
    Alphen
    Ik hou het ook nog even vaag. Ik weet dat wat vriendinnen hier ook zitten dus vandaar. Ben overigens 32 bijna 33 en hen een zoontje van 2,5.

mamaNath87 en Wanda68 vinden dit leuk.
  9. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Wij hebben ook zelf een co sleeper gemaakt van een ledikant. Ik vond dat heel prettig.

Wanda68 en Beamer vinden dit leuk.
  10. caroline1

caroline1 Fanatiek lid

15 feb 2015
    1.265
    1.080
    113
    Ik doe een klein beetje mee, ivm mijn werk en privacy idd!

Ik ben 28 en heb een zoontje van 14,5 maand. Ik werk in het voortgezet onderwijs daar sta ik voor de klas. Verder deed ik voor mijn zoontje altijd erg veel aan sport, maar ik heb er nu niet meer zo'n behoefte aan. Gek is dat eigenlijk. Vind het gewoon belangrijk dat we als gezin en partners samen thuis zijn 's avonds. Mijn man sport trouwens wel 2x per week. Elk weekend ga ik een uurtje naar de dansschool, waar ik modern/jazz dans.

Wanda68 en mamaNath87 vinden dit leuk.
  11. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Goedemorgen meiden,

Leuk dat we iets meer van elkaar te weten komen zo ;).. hoop dat we lekker verder kunnen kletsen over van alles; kwaaltjes, hormonen, onzekerheden we zitten in het zelfde schuitje :)
    Kunnen we deze groep niet besloten maken?

Nieuwe werkweek is weer aangebroken, ik heb nog 1 dagje vakantie samen met mijn zoontje heb hem ook dagje extra vrijgegeven van de opvang

Fijne dag vandaag meiden

Beamer, Peach85 en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ik sportte 3,5 maand geleden ook veel vaak 3x per week of vaker maar sinds we in de vakantie bungalow woonde niet meer van gekomen, wel hardgelopen ect. Probeer wel weer iets te gaan doen :)

Wanda68 vindt dit leuk.
  13. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Wauw mooie lange tijd al samen met je man zeg Fijn hè een huis met een tuin! Wij zijn ook verhuisd van een appartement naar een hele grote woning ;)
    Zo fijn dat de kindjes lekker naar buiten kunnen heb dat wel gemist.
    Ik ben volgende maand 6 jaar samen met mijn man Nu 4 jaar geregistreerd partnerschap

Vaatdoek en Wanda68 vinden dit leuk.
  14. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Wat een sportieve dames!
    Ik heb tot 34 weken zwangerschap van mn oudste dochter les gegeven op een sportschool. Ik mis het ontzettend. Het sporten en lesgeven. Maar het is niet haalbaar omdat mn man elke avond pas om half 11 thuis komt van zn werk.

Dan zou ik alleen de zaterdag kunnen gaan en vind 35 euro p.m. te veel voor 1 dag per week sporten. Geef het dan liever uit aan mn kinderen hihi.

Zou wel thuis willen sporten. Heb het wel gedaan maar vind het lastig met kleintjes.

Wanda68 vindt dit leuk.
  15. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hier misselijk wakker geworden en met lage rugpijn.

Straks even bellen naar de verloskundige voor een afspraak.
    Komt nu toch wel dichtbij.

mamaNath87 en Wanda68 vinden dit leuk.
  16. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Je hoort vaker dat meiden van het forum een WhatsApp groep aanmaken, om elkaar op de hoogte te houden en ook na de bevalling en dan meetings organiseren.

Misschien is een WhatsApp groep ook een optie wanneer iedereen het daar mee eens is?

Beamer, Vaatdoek, caroline1 en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Klopt ik zit nu al een jaar in een app groep met de mama's die tegelijk zijn bevallen. Dit hebben we na de bevalling gedaan en we appen nog dagelijks.

mamaNath87 en Snies vinden dit leuk.
  18. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Als iemand zich geroepen voelt om die taak op zich te nemen dan hoor ik dat graag, anders wil ik het desnoods wel doen.

Gewoon dan telefoonnummers met naam naar één iemand pben die dan de groepsapp aanmaakt. ;)

Dan zit je ook niet met het mee gluren van eventuele bekende. :D

Vaatdoek en Wanda68 vinden dit leuk.
  19. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Ik hou het ook liever nog wat vaag. Ik ben 30 en werk in de kinderopvang. 12 jaar samen met mijn lief en mijn dochter van 1,5 bleek met de 20 weken echo te klein en met heel veel echo's ter controle werd ik medisch en overgedragen aan het ziekenhuis. Ik heb dus maar weinig met de VK te maken gehad. De bevalling zelf was in het ziekenhuis een hele nare ervaring, terwijl verder alles wel goed ging. Maar op het moment Supreme was er niemand en verliep het voor mij en dochter niet zo lekker. Ik wil dus zeker weten dat ik bij de VK terecht kan als ik daar behoefte voor heb en zij rekening houden met mijn ervaring. Wij zijn vorig jaar verhuisd naar een klein dorp uit de grote stad, dus een heel ander aanbod hier.

Ons dochtertje heeft 3 maanden naast ons geslapen en ik gaf bv tot 11 maanden. Toen wilde ze niet meer. Bij deze kleine gaan we het zelfde proberen.
    Ik ben toen iets van 15 kilo aangekomen en inmiddels is mijn weegschaal buiten werking wat heel prettig is om niet te weten :roflmao: er waren er zo'n 12 weer af. Ik sport verder niet, maar heb honden en daar wordt mee gewandeld en zo kom ik aan voldoende beweging.

Ik voel mij totaal niet zwanger omdat ik vrij weinig voel. Onzekerheid (ja hoor, daar is die weer) of het dan wel goed zit. Ik had zaterdag nog een tweede test gedaan en die liep wel op. Dus kan niet wachten op de eerste echo! Vandaag maar rond bellen. Toch wel spannend waar we uitkomen! Daarna is mvm weer aan de beurt.

Wanda68 vindt dit leuk.
  20. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Ja of een besloten fb groep?

Deel Deze Pagina