14 Maart t/m 31 Maart 2018

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door Anna009, 5 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Overname van een object. Kan er niet teveel over uitwijden uiteraard.

2. Gruffalo123

Gruffalo123 Fanatiek lid

26 jun 2017
    3.940
    4.461
    113
    @Jabinca wat naar dat je zo veel stress hebt van het werk. Lukt het je thuis wel om dat een beetje los te laten?

3. Belony

Belony Fanatiek lid

11 jun 2014
    1.110
    90
    48
    NULL
    NULL
    Begrijpelijk. Ik hoop dat er snel duidelijkheid voor je komt en dat het positief is.

4. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    Heb vanmorgen het mailtje thuis gekregen, gelukkig met me man al beetje cao kunnen uitzoeken, nu aan het werk dus voelt ff heel dubbel. Gelukkig is het rustig dus rustig blijven zitten en ff niet de drukte van me jongens en avondeten etc.
    Maar heb gewoon echt buikpijn dus hoop dat t snel wegtrekt want anders maak ik me daar weer zorgen over.

5. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Niet leuk Jabinca, ik hoop dat je even tot rust kan komen en ontspannen. Beterschap/sterkte ermee!

6. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Hier elke 4 weken

7. washburn

washburn Actief lid

25 jan 2012
    426
    286
    63
    therapeut
    gaat je niks aan ;)
    @Jabinca :

Wat mij helpt in ons nogal turbulente leventje is echt zaken in perspectief zetten.

Tuurlijk is geld en een woning etc. Belangrijk... maar wat is het ALLERBELANGRIJKSTE voor jou, nu, op dit moment?

Door hier echt even over na te denken... de tijd te nemen en met name te voelen wat prioriteit heeft in mn leven verkrijg ik altijd weer een nieuwe horizon. En lukt het me steeds beter om rustig te blijven en zaken echt naar waarde te schatten.

Sterkte... er komen ook weer rustigere tijden!

Jabinca vindt dit leuk.
  8. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Wat rot @Jabinca! Hopelijk trekt je buikpijn weg. Goed dat je alles op een rijtje zet. Dat geeft mij altijd wel rust. Hopelijk krijg je snel echt duidelijkeid, dat is altijd beter dan de situatie waar je nu in zit. Sterkte meis!

Voor de meiden die hun baby al voelen. Hoe weet je nu zeker dat het de baby is. Ik denk het al een tijdje, maar hoe weet je nu dat het je darmen niet zijn?

9. Julias

Julias Fanatiek lid

20 mrt 2015
    2.546
    1.868
    113
    Vervelend @Jabinca dat je er zo'n last van hebt. Hopelijk snel duidelijkheid en trekt de buikpijn weg!

@Gruffalo123 hier ook iedere 4 weken nu.

10. Jabinca

Jabinca Fanatiek lid

25 jul 2013
    1.440
    704
    113
    Vrouw
    Friesland
    @Marlau je baarmoeder zit nu nog echt heel laag, darmen wat hoger. Als ik bijv nies trekt het ook allema samen en op die hoogte voel ik ook af en toe een duwtje.. herken het echt wel als het kindje.
    En als me darmen rommelen voelt dat heel anders.

Enne dames, lief!! Dankjullie wel. Had er fikse diarree van gekregen maar ging wel weer later.
    @washburn zo probeer ik ook altijd te denken hoor maar we hebben net turbulente tijden gehad, manlief heeft ontslag gekregen in 2014 en heeft nu net sinds 2maand een vast contract. Daartussen verschillende banen gehad en genoeg onzekerheid etc. Verder speelt ons geloof een belangrijke rol en vertrouwen we erop dat alles wel op zijn plek valt. Dat valt t ook altijd wel maar das altijd achteraf. Heb inmiddels een mail gestuurd naar een oude bekende die loopbaanbegeleider is binnen een mooi bedrijf. Eens kijken wat haar tips zijn, wie weet kan ze wat voor me betekeken, al zou dat bijv. pas vanaf september volgend jaar zjn dan kan ik ergens naartoe leven.
    Zo nu lekker in me bedje en slapen.. morgen nieuwe dag, nieuwe kansen.

washburn en Wanda68 vinden dit leuk.
  11. Mikun

Mikun Bekend lid

25 aug 2015
    691
    382
    63
    Ik geloof ook dat ik sinds een dag of 4 de kleine elke dag voel. Het gebeurt een paar keer per dag helemaal onderin m'n buik. Af en toe voelt het als een bubbeltje en af en toe als een heel zacht duwtje van een vlinder of zo. Waarom ik denk dat het het kindje is, is omdat ik het nu echt dagelijks voel, en voorheen niet :)

Marlau en Wanda68 vinden dit leuk.
  12. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dames die vandaag gaan horen of het roze of toch blauw gaat worden succes! En natuurlijk veel plezier met deze echo, altijd spannend moment hihi. :D

washburn, Jabinca en Wanda68 vinden dit leuk.
  13. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Dankjewel! Ik vind elke echo weer spannend, maar nu ik ben echt heel nieuwsgierig of mijn voorgevoel klopt. Ml zal blijer zijn met een meisje dan ik denk ik :roflmao::roflmao: Ik ben met alles blij hoor, een jongen is ook superleuk, weet ik uit ervaring :p maar ik zou zo graag een meisje willen. Ml wil het liever bij 2 kindjes houden, dus die gaat het zwaar krijgen met een jongen erbij en een vrouw die heeeeeel graag een 3e wil :D:D

Julias en Marlau vinden dit leuk.
  14. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.809
    1.631
    113
    Dan hoop ik voor je man dat het een meisje wordt :D. Mijn man zou heel graag een jongen willen. Voor ons is dit echt de laatste dus voor hem hoop ik ook dat het een jongen wordt. Het is natuurlijk ook wel erg leuk om zowel een jongen als een meisje te hebben. Hoewel ik gok dat mijn dochter wellicht wat meer aan een zusje heeft.

@Jabinca wat naar die onzekerheid. Hopelijk geven ze snel meer duidelijkheid dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Werk je in een lastige branche qua banen?

Wanda68 vindt dit leuk.
  15. mamaNath87

mamaNath87 Fanatiek lid

16 jul 2017
    1.498
    1.109
    113
    Vrouw
    Wat een hoop
    Gekletst weer!! :)

Super spannend voor degene met de echo's kijken hoeveel meisjes en jongens er komen in de groep :)

Wanda68 vindt dit leuk.
  16. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Hoelaat heb je de echo staan? :D

Wanda68 vindt dit leuk.
  17. Wanda68

Wanda68 Fanatiek lid

2 apr 2015
    2.523
    2.404
    113
    Vrouw
    Half 12 :D

18. Snies

Snies Fanatiek lid

22 dec 2015
    2.132
    3.214
    113
    Dan ben je op dit moment aan het spieken.. Ben zo benieuwd. Voel hier gewoon de spanning en dan is het vandaag niet eens voor mezelf haha. :roflmao:

Wanda68 vindt dit leuk.
  19. Oumi86

Oumi86 Bekend lid

13 jul 2014
    610
    445
    63
    Vrouw
    Vrijdag 27 oktober heb ik de 20 wkn echo!

Ik heb speciaal gevraagd naar een dame. Heb haar bij mn vorige kinderen ook gehad met de 20 wkn echo en vind haar een heel fijn en aardig mens. Ze werkt alleen op vrijdag dus vind het super fijn dat er nog een plekje was.

Hopelijk verlopen alle echo's goed!

20. Marlau

Marlau Fanatiek lid

2 jun 2015
    1.972
    1.191
    113
    Spannend @Wanda68!!

Wat fijn @Oumi86. Is toch altijd een spannend moment.

Ik vroeg het hoe jullie het zo zeker wisten omdat ik ook weleens iets hoger een blubje voel of zo, maar dat zullen wel gewoon mijn darmen zijn. Maar vaak voel ik elke keer hetzelfde op elke keer dezelfde plek heel laag.

Wanda68 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina