Hmm ik bedenk me net dat ik de uitslagen van het bloedprikken nog helemaal niet heb gehoord. Zijn ze vast vergeten in de laatste controle. Morgen maar even bellen.
Hier ook erge brandend maagzuur. Heb er sinds de vorige zwangerschap veel last van gehouden. Nu weer veel erger. Rennies helpen me de nacht door. Hier ook veel last van bandenpijn. Vind dat ook zo vermoeiend. WoW Caroline, dat jou man het ook al kan voelen!! Ik voel het zo af en toe. Vandaag voor het eerst in de loop van de dagmeerdere keren gevoeld maar ik denk dat dat nog niet voelbaar is van buiten. Waar houden jullie rekening mee met zoeken naar een naam? Wij moeten dus beide omdat het een verassing is. Kort (denk 4 letters) en niet eindigend op S. Vind het nog best moeilijk.
@caroline1 dat is ook vreemd dat je het nog niet gehoord hebt. Maar het zou vast goed zijn, bij geen goed bericht had je het wel gehoord. Super leuk van de schopjes! Gisteren was het bij mij ook heel duidelijk, maar vandaag maar een paar keer iets vaags gevoeld. Wij zijn er nog niet uit qua naam. Ik wel, maar mijn vriend nog niet. Vorige keer waren we er met 24 weken uit. Wij houden eigenlijk nergens rekening mee. Alleen dat het geen gekke associatie of rijmgein mag hebben. En niet teveel lijkend op mijn dochters naam.
Die van mij was 7,8. Nou voel ik me nog steeds wel moe en pak ik als het lukt een klein middagtukje samen met zl mee Vooral naar je lijf blijven luisteren hoor
Wij hetzelfde. Ik ben eruit ml nog niet. Maar we hebben nog even. We willen een naam die een beetje bij de eerste past. Dus geen totaal andere stijl ofzo
Hier voel ik ook hem af en toe, wanneer ik bezig ben misschien ook wel maar dan let ik er niet zo op. Zodra ik ga liggen of zitten, voel ik echt van die kriebels in m'n buik. Afgelopen nacht was hij dus erg actief.
En oja over de naam zijn wij het al eens. Moet zeggen dat we daar voor een jongen snel overuit waren. Scheelt weer een hoop gekibbel
Eerste naam zijn we over uit. Voelde de beeb al vroeg, maar wordt helaas niet snel meer. Hier een hb van 9,2 maar dat is vrij hoog.
Hier ook nog gwwn uitslag van t bloedprikken gehoord. Maar heb altijd wel een hoge hb tijdens mn zwangershap en daarbuiten. Hier in t tweede trimester helemaal nergens last van. Ben vorige week weer begonnen met sportlessen geven. Heb ik bij de vorige tot 34 weken kunnen doen. Dit was echt de eerste zw waar ik in het begin beroerd heb gevoeld. Maar dat kwam echt omdat t er 2 waren. Ik vergeet soms gwn dat ik zwanger ben. Hier waren we al uit over de naam voordat ik uberhoupt zwanger was! Jongens naam dan. Ik voel deze keer de baby echt een heel stuk minder. Maar mn placenta ligt voor. En heb het idee dat hij een stuk rustiger is dan mn meisjes. Zijn er dames die voor een duo wagen gaan? Ik heb er al eentje maar ik heb nu een klein autotje waar de deze duo wagen niet in past ( topmark toppie2). Zit dus te twijfelen om toch opzoek te gaan naar een kleinere duo of gwn het plankje achter de quinny terug te zetten. Mn jongste is tegen die tijd 19 maanden en ze loopt nu al een paar maanden. Maar mn andere dochter wordt 11 maart 3 dus die is dan ook nog niet heel groot. En ben bang dat ze samen alle kanten op vliegen....
De naam voor ons meisje hebben we al, Dezelfde als die we bij mijn zoontje hadden als hij een meisje had geweest. Hier springen de darmen door mijn lijf. Van de week heerlijk genoten 1 dag ban de bewegingen van ons meisje in me buik. En nu voel ik al dagen niks word er heel onzeker van. Kan iemand me toevoegen op Facebook ?
Ik heb een 2ehands duowagen aangeschaft. Ik loop graag flinke boswandelingen en heb veel rugklachten. Ik ga sowieso de kleine veel dragen voor de korte stukjes en dan kan de oudste lopen of in de gewone buggy. Maar ook voor boodschappen (ik heb geen auto) lijkt mij de duo wel erg fijn. Heb ik de handen vrij voor boodschappen
Namen hebben we nog even uitgesteld tot na woensdag. Dan hoeven we er nog maar 1 te bedenken. We vinden het al lastig genoeg .
Vannacht werd ik wakker omdat ik een volle blaas had, en ik voelde me toch raar toen ik naar de wc liep. Ik moest eerst even zitten voor ik verder kon, want ik voelde me heel duizelig en misselijk. Nu voel ik me beter, ik ben alleen wel kotsmisselijk. Wat kan het zijn, ik weet wel dat er enorm buikgriep heerst.
Ja ik vind de duo wagen ook heel praktisch want die peuters kunnen zomaar ineens de andere kant op gaan als dat hun aandacht trekt.. als ik loop pak ik mn duo wagen ja. Maar ik heb dus nu ook een autootje en de duo past daar echt niet in. Welke duo heb jij?
Erg lastig weer ja.. We houden rekening met de andere kids namen, beide 4 letters, we houden van kort ("mag" 3 - 5 letters).. We houden ook van anders maar niet heel apart en als we een naam tegenkomen die populair is maakt dat ook niet uit.. We zijn er nog niet uit maar hebben wel een lijstje. Wat bijzonder @caroline1!! Ik voel haar eigenlijk nog niet, aantal keer wel gedacht nu iets te voelen maar nog steeds niet heel duidelijk.. Mijn hb is prima, geloof 8,4 ofzo.. Bloeddruk was laag maar heb er weinig last van, af en toe zwart voor de ogen bij te snel opstaan.
Hier hebben we al wel lijstjes met namen die we leuk vinden maar nog niet heel veel mee bezig geweest. Zo geen zin meer om te werken, bleh. Laat dat verlof maar komen