Ik heb een oude van happy baby aangeschaft. Helaas wel wat roestplekjes op het onderstel. Die gaat mijn moeder schuren en verven. Verder wel stevig en compleet
Nee niemand ziet dat je uberhaupt lid bent van deze groep, stuur me maar pb Enne ik ben niet alle dagen op t forum dus excuus dat t wat langer duurt
* Hier zijn we het al eens over de naam * Maagzuur gelukkig nog geen last van * Duowagen (ABC zoom) heb ik een tijdje geleden weggedaan. Onze oudste was 19 maanden toen de tweede kwam en bleef altijd heel netjes bij mij lopen of zat achterop de kidsit, we gebruikten hem allemaal maar voor dagjes weg. Maar de tweede die 3 is als de baby komt is heel anders.. Hij rent expres weg. Loopt nooit fatsoenlijk mee dus ben bang dat ik toch nog een dubbele terug moet gaan kopen.. Ben bang dat hij echt niet op de kidsit zal gaan zitten... Zou dan wel een kleinere willen denk ik
Dag lieve dames, Hoe is het met jullie? Zie dat er al aardig wat mensen het geslacht weten. Wauw! Superleuk! Hoe voelen jullie je? Wat beter dan de afgelopen weken? Ik kom vertellen dat we weer zwanger zijn! Net pas een test gedaan en zelfs manlief weet het niet. Had met mijzelf afgesproken woensdag pas te testen maar ik moest het gewoon doen Ben wel echt doodsbang.
Yeeeh vaatdoek! Wat ontzettend fijn. Gefeliciteerd!!!!! Snap heel goed dat je doodsbang bent. Maar dit gaat vast een plakker worden!
Heel fijn voor je en mooi dat de test al zo duidelijk is! Wat een fijn nieuws ook voor je man straks. Snap je angst na mk’s, ik ga duimen voor een fantastische plakbeeb!
@Vaatdoek wat fijn dat je weer zwanger bent. Super duidelijke test ook! Duowagen schaffen we niet aan. Eerste is tegen die tijd net 3 en heeft sinds hij een jaar is niet meer in de wagen gezeten. Altijd lopen of dragen. Als we naar drukke dingen toe gaan krijgt hij een tuigje om als hij niet netjes mee loopt, tot nu toe nooit nodig gehad ondanks dat het wel een wegloper is. Scheelt dat we midden in de weilanden wonen, niet veel drukte en alle ruimte om te lopen.
Jaaa wat super vaatdoek! Duidelijke test voor voor je nod nog. Dat is nooit een garantie maar wel een goed teken. Ik snap je angst heel goed, maar elke zwangerschap is een kans! En je weet dat het goed kan gaan. Kop in het zand en heel hard duimen dat het deze keer goed gaat. Wanneer ben je nu uitgerekend? Hier geen duowagen. Dochter is straks bijna 3,5. Dat wegrennen is heel herkenbaar maar krijg haar echt de buggy niet meer in. Ik wil de baby meer gaan dragen en verder hopen dat het wegrennen verleden tijd is tegen die tijd. Vroeger deed ze het altijd maar het gaat steeds beter. Hoge hb's zeg. Mijne was 7,3 met 8,5 week zwangerschap. Niet te laag maar ja hij daalt alleen maar toch?
Dank jullie wel. (Kusje) Zo grappig, zoontje is 23 juni jarig en nu 27 juni uitgerekend! Hoe is het met jullie?
Wat leuk @Vaatdoek dat je hier nog even op het forum komt en super nieuws voor jullie ! Hopelijk snel een mooie echo!
Wij twijfelen nog over wel of geen duowagen. Leeftijdsverschil zal zo'n 21 maanden zijn. Heb ook geen idee welke dan fijn zou zijn...
Heeeej vaatdoek!! Wat wat ontzettend leuk voor jullie!! Gefeliciteerd meid! leuk dat je het ook hier komt melden
Gefeliciteerd vaatdoek Hier sinds paar maanden een duowagen, via een pagina van facebook voor50 euro. Kon m niet laten schieten en al heel veel gebruik van gemaakt. Maja kindjes schelen nu 1.5 jaar. De baby zal ik weer veel dragen en tegen de tijd dat die te zwaar word kan de oudste wel ernaast lopen. Is ook alleen op vakantie of met uitjes.
@Vaatdoek! Wat ontzettend fijn dat jullie weer zwanger zijn!!! Wat een mooie test! Ik duim voor je dat deze zwangerschap alles goed zal verlopen! Hoe voel je je? Heel erg leuk dat je het ook nog even komt vertellen! Geen duo wagen hier. Ons meisje kan wel op de wagen staan als de kleine erin ligt. In hoeverre ze dan weg loopt moeten we afwachten Morgen mag ik weer bellen voor de helft van mijn schildklier bloedtest... Vrijdag voor de andere helft. Ik heb ontzettende kriebelhoest, dus vraag me af of dat ook invloed kan hebben. Sorry verder weet ik niet meer!
Ik was net even met de laptop foto's aan het maken van mijn buik en die kwamen gelijk in het mapje terecht waar de vorige keer ook de foto's kwamen. Dus gelijk even een vergelijking gemaakt.. Links is van de tweede en rechts van de eerste. Ben benieuwd wanneer ik er met de nieuwe foto's 'overheen' ga
Vaatdoek wat ontzettend fijn! Leuk dat er hier zoveel dames zijn met een of meerdere kleintjes... wel handig met ideetjes uitwisselen.. Ik heb in het begin bij mn dochters de duo heel veel gebruikt en ik pak m nu nog steeds wel eens. Het leeftijdsverschil is 16 mnd en mn oudste dochter vind het in de wagen ook fijn. Dus als ik maar een wagen meeneem dan wil zij er eigenlijk in.. ik denk niet dat er een duo wagen is die in mijn achterbak gaat passen. Dus tja dan maar een nieuwe enkele wagen zoeken. En de meiden goed trainen.. ik hou de duo wagen gewoon voor erbij! Ben rustig aan een beetje aan het kijken naar wagens en luiertas.. weet iemand een leuke luiertas?
Ik heb nog een nieuwe Ralph Boyer luiertas te koop Die had ik gekregen en ik had al een andere in gebruik.
Wat lekker dat jullie kleintjes nog in de wagen willen. Die van mij wou er met een maand of 22 al echt niet meer in. Ik ga dus waarschijnlijk voor een sta plankje oid.