Zijn er dames die ook last hebben van hartkloppingen en dat je je hart zelfs in ke buik en hals voel kloppen zonder aan te raken
Ja officieel ben ik 18+4, maar hij ligt qua groei dus al op 18+6. Van de week had ik een controle bij de vlk en die zei dat ik al voor de 20 weken echo mocht, dus dat liet ik me geen 2x zeggen!
Ja ik voel dit ook. Soms denk ik dat ik m'n kleine mannetje voel maar is denk ik toch mijn hartslag..
Ik moet me eigenlijk nog voorstellen. Ik ben uitgerekend voor 19 maart.(12 maar zou ook nog kunnen). Tis een jongetje, een broertje voor onze eerste zoon dus. Ik ben 23 Wij krijgen volgende dinsdag nog is een uitgebreide echo. Heb al meerdere 20weken echo's gehad omdat ons mannetje hydrops heeft sinds 11 weken. D.w.z. verdikte nekplooi en vocht rond de longen en in het buikje. Uit bloed en Vlokkentest is niets afwijkends gevonden. Alleen op Noonan onderzoeken ze nog. Hij groeit heel goed.(is zelfs groot. Zijn hartje is al binnenste buiten gekeerd maar werkt heel goed en ziet er ook goed uit. Voor de rest ook geen foutjes met organen te vinden. Het vocht was deze week ook stabiel gebleven. Hopelijk blijven we nu goed nieuws krijgen
Hehe ja ik kan ook m’n hartslag weleens in m’n onderbuik voelen. Schijnt te komen omdat je meer bloed heb door je aderen tijdens de zwangerschap waardoor je polsslag sterker aanvoelt. Dit heb ik op internet gelezen dus weet niet of het waar is hoor maar zou kunnen, klinkt wel logisch
Jup, en dat hoort er ook echt gewoon bij. Je hart moet nu meer bloed rondpompen.. Heb er nog niet zo'n last van tnt, maar vorige zwsen begon ik op een gegeven moment ook mn hart in mn oren horen bonzen, erg vervelend als je in bed ligt. Nu al 2 dagen op rij hoofdpijn.. Grr. Even letten op m'n vochtgehalte. En ik voel de baby nog niet eigenlijk.. Miss heb ik haar als wel een paar keer gevoeld maar ik blijf maar twijfelen joh! Dacht eigenlijk dat ik het nu wel snel zou herkennen omdat ik nog een erg jonge dochter heb haha.. Zegt dus niks! Ik weet dat ik zwanger ben en de kwaaltjes hebben er ook niet om gelogen, maar voel me op dit moment helemaal niet meer zo zwanger! Ben er ook eigenlijk helemaal niet mee bezig, druk met de andere kids haha! Opzich wel lekker, gaat allemaal lekker snel zo!
@Lievekind ik zou er nu echt even van genieten dat je je zo goed voelt! Buik zal snel genoeg wel in de weg gaan zitten en dan voel je je weer op en top zwanger.
Welkom! Wat heb jij een onzekere periode gehad zeg. En eigenlijk dus nog steeds. Gezellig dat je komt mee kletsen en hopelijk kom je steeds goed nieuws brengen. Wanneer krijg je de uitslag voor Noonan?
@Inge1984 hey! Dat zal nog een kleine 2 weken zijn. In totaal 3-4 weken wachten maar we wachten al een dikke week
@Lisalisalisa jemig wat een spannende periode! Succes met wachten, lijkt me enorm slopend! Waarom zou je eigenlijk ook 12 maart uitgerekend kunnen zijn? @Lievekind fijn dat je je zo goed voelt! Gaat snel he! Een aantal van ons hebben zelfs de 20 weken echo al weer gehad. Ik kijk echt zo uit naar maart! Hartkloppingen herken ik niet. Daar heb ik nog nooit last van gehad gelukkig. Lijkt me erg vervelend! Mijn weekend is al begonnen. Heerlijk dagje met mijn dochter. Voel me ook iets beter dan afgelopen twee dagen. Heel fijn. Begint jullie buik al in 'de weg' te zitten? Mijne is echt nog niet so groot, maar ik merk dat op mijn rug liggen al niet zo lekker meer is. Baarmoeder is dan zo zwaar en op mijn buik ligt ook niet meer zo lekker. Gisteren voelde ik daardoor wel dat de baby draaide. Ik ga mijn Voedingskussens maar eens weer tevoorschijn toveren. Lekker voor in bed.
Welkom! Wat heftig allemaal zeg! Echt superfijn dat jullie steeds goed nieuws krijgen Wij verwachten ook een 2e zoon
Zo ik kom er net even achter dat er nog 2 groepen zijn voor maart 2018 mama's jeetje wat veel zijn het er dan eigenlijk. Ik zat te denken me dasr ook te melden. Maar daar heb ik eigenlijk niet zoveel tijd voor.
Bij mij voel ik het als ik mijn zoontje op schoot wil nemen en ik zit een beetje onderuit gezakt. Dan zet ik hem dus op m'n buik en denk ik, oja, beetje meer opzij Ik heb echt zin in m'n 20 weken echo. Nog 1,5 week wachten. Weet niet meer wie het zei, maar ik voel me ook op veel momenten helemaal niet zwanger. Weinig last van dingen, gelukkig. Alleen af en toe de beweging om me eraan te herinneren! @Lisalisalisa welkom en fijn dat in ieder geval het hartje helemaal goed is!
Mama's uitgerekend in maart/begin april 2018 5 maart Anna2017, 32 jaar, 3de kindje: een jongen! 9 maart Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje: een meisje! 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje: een jongen! 14 maart LibelleClaire, 33 jaar, 1e kindje: een meisje! Belony, 39 jaar, 2e kindje: een jongen! Livoli, 29 jaar, 1e kindje: een meisje! 16 maart Caroline1, 28 jaar, 2e kindje: verrassing! Mama -> twijfelt!, papa -> meisje 17 maart Vivian22, 27 jaar, 3e kindje: een meisje! 18 maart Wanda68, 34 jaar, 2e kindje: een jongen! 19 maart Leo78, 39 jaar, 2e kindje: een meisje! Lisalisalisa, 23 jaar, 2e kindje: een jongen! 21 maart Julias, 30 jaar, 2e kindje: MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 22 maart Peach85, 32 jaar, 2e kindje: verrassing! 23 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje: Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje: een jongen! Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: Liske, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! VEC, 32 jaar, 3e kindje: een meisje! 25 maart Washburn, 32 jaar, 2e kindje: 26 maart Miepje123, 40 jaar, 2e kindje: een jongen! Marlau, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! 27 maart Mikun, 30 jaar, 1e kindje: een jongen! Mama2018, 28 jaar, 2e kindje: verrassing! Snies, 22 jaar, 1e kindje: een jongen! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: verrassing! 29 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! xDelicious, 23 jaar, 2e kindje: een meisje! 2 april Inge1984, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! Allie7, 38 jaar, 2e kindje: 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! Totaal: 31 Jongens: 11 | Meisjes: 11 | Verrassingen: 4 Sterretjes * Velena * Anna009 * Jazz * Vaatdoek Afsprakenlijst: Oktober: 19 okt - VEC = controle gyn 19 okt - Oumi86 = controle vk 19 okt - Wanda68 = 20 weken echo 20 okt - LibelleClaire = 20 weken echo 23 okt - Liske = controle gyn 24 okt - Livoli = 20 weken echo 24 okt - Washburn = echo met haar oma 25 okt - VEC = 20 weken echo 25 okt - Belony = 20 weken echo 26 okt - Vivian22 = 20 weken echo 26 okt - Liske = 20 weken echo 27 okt - Oumi86 = 20 weken echo 27 okt - Snies = vk 30 okt - Caroline1 = 20 weken echo 30 okt - Wanda68 = 20 weken echo 30 okt - Nachtdiertje = 20 weken echo 30 okt - Beamer = 20 weken echo 30 okt - Jabinca = controle vk 30 okt - Marlau = controle 31 okt - Ellie_x = 20 weken echo 31 okt - Lievekind = controle vk November: 1 nov - Gruffalo123 = controle vk 1 nov - Marlau = 20 weken echo 2 nov - Julias = 20 weken echo 2 nov - MamaNath87 = 20 weken echo 6 nov - Nachtdiertje = controle gyn 7 nov - Jabinca = 20 weken echo 7 nov - Miepje123 = controle vk 8 nov - Miepje123 = 20 weken echo 9 nov - Mama2018 = 20 weken echo 10 nov - Snies = 20 weken echo 10 nov - Julias = controle vk 11 nov - Inge1984 = controle 14 nov - Wanda68 = controle 15 nov - Allie7 = 20 weken echo 17 nov - Inge1984 = 20 weken echo Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
@Lisalisalisa welkom. Wat een onzekere tijd heb je dan al achter de rug. Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt. Buik in de weg begint hier wel echt te beginnen. Merk het met bukken goed. In bed lekker slapen met een voedingskussen, slaap inderdaad ook al niet meer op mijn rug. Zoontje zet ik ook al anders op schoot, daar zit de buik ook al wat in de weg.
Schommelen jullie ook kwa gewicht? De laatste paar weken merkte dat het best wel hard ging ineens maar vandaag zie ik dat ik ongeveer 1,5 kg kwijt ben vd laatste twee dagen. Ik schrok hier een beetje van en maakte mij zorgen dat de kleine niet goed genoeg groeit. Maar had de vk gebeld en die zei dat het normaal is dat het gewicht schommelt omdat je de ene dag meer vocht vasthoudt dan de ander. Maar toch schrok ik
Heel herkenbaar! Ik schommel alleen de verkeerde kant op. Halve kilo minder en dan ineens 1,5 kilo meer
Nou zo ging het bij mij ook, maar nu was het ineens 1,5 kg! Vond dat veel! En ik moet helemaal niet op Google kijken want daar staat er vaak dat het niet hoort dat je afvalt in de 2e trimester en kan een miskraam beteken
Dames hier ervaring met ineens opduikende kleine blauwe plekjes? Ik heb het voornamelijk op m'n armen en benen, niet overdreven hoor maar viel mij op omdat ik bijna nooit blauwe plekken heb. Nu ontdek ik ze vaak met het wakker worden, dus geen idee wat er 's nachts gebeurd. Maar vroeg mij af om meerdere hiermee bekend zijn? Heb natuurlijk al wat lopen googlen, maar wil niet direct van het ergste uitgaan. Want sta niet vol ofzo.. Gewoon zo nu en dan een blauw plekje, echt klein ook ook niet groot.