Mama's uitgerekend in maart/begin april 2018 5 maart Anna2017, 32 jaar, 3de kindje: een jongen! 9 maart Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje: een meisje! 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje: een jongen! 14 maart LibelleClaire, 33 jaar, 1e kindje: een meisje! Belony, 39 jaar, 2e kindje: een jongen! Livoli, 29 jaar, 1e kindje: een meisje! 16 maart Caroline1, 28 jaar, 2e kindje: verrassing! Mama -> twijfelt!, papa -> meisje 17 maart Vivian22, 27 jaar, 3e kindje: een meisje! 18 maart Wanda68, 34 jaar, 2e kindje: een jongen! Keetah 19 maart Leo78, 39 jaar, 2e kindje: een meisje! Lisalisalisa, 23 jaar, 2e kindje: een jongen! 21 maart Julias, 30 jaar, 2e kindje: MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! 22 maart Peach85, 32 jaar, 2e kindje: verrassing! 23 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje: Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje: een jongen! Nachtdiertje, 35 jaar, 2e kindje: een jongen! Liske, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! VEC, 32 jaar, 3e kindje: een meisje! 25 maart Washburn, 32 jaar, 2e kindje: 26 maart Miepje123, 40 jaar, 2e kindje: een jongen! Marlau, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! 27 maart Mikun, 30 jaar, 1e kindje: een jongen! Mama2018, 28 jaar, 2e kindje: verrassing! Snies, 22 jaar, 1e kindje: een jongen! 28 maart Jabinca, 29 jaar, 3e kindje: verrassing! 29 maart Nikki2018, 29 jaar, 2e kindje: een jongen! xDelicious, 23 jaar, 2e kindje: een meisje! 2 april Inge1984, 32 jaar, 2e kindje: een meisje! Allie7, 38 jaar, 2e kindje: 3 april Lievekind, 25 jaar, 3e kindje: een meisje! Totaal: 31 Jongens: 12 | Meisjes: 11 | Verrassingen: 4 Sterretjes * Velena * Anna009 * Jazz * Vaatdoek Afsprakenlijst: Oktober: 30 okt - Caroline1 = 20 weken echo 30 okt - Wanda68 = 20 weken echo 30 okt - Nachtdiertje = 20 weken echo 30 okt - Beamer = 20 weken echo 30 okt - Jabinca = controle vk 30 okt - Marlau = controle 31 okt - Ellie_x = 20 weken echo 31 okt - Lievekind = controle vk November: 1 nov - Gruffalo123 = controle vk 1 nov - Marlau = 20 weken echo 1 nov - Mikun = 20 weken echo 2 nov - Julias = 20 weken echo 2 nov - MamaNath87 = 20 weken echo 6 nov - Nachtdiertje = controle gyn 6 nov - MamaNath87 = controle vk 7 nov - Jabinca = 20 weken echo 7 nov - Miepje123 = controle vk 8 nov - Miepje123 = 20 weken echo 9 nov - Mama2018 = 20 weken echo 10 nov - Snies = 20 weken echo 10 nov - Julias = controle vk 11 nov - Inge1984 = controle 14 nov - Wanda68 = controle 15 nov - Allie7 = 20 weken echo 16 nov - Oumi86 = controle vk 17 nov - Inge1984 = 20 weken echo 27 nov - Caroline1 = gyn en doppler navelstreng 27 nov - Marlau = controle vk December 6 dec - MamaNath87 = suikertest 8 dec - MamaNath87 = controle vk 11 dec - Caroline1 = gyn en groeiecho Wil je in je post met dik gedrukte letters de bijzonderheden vermelden zoals datum en afspraak? Dat maakt het zoeken in alle berichtjes een stukje makkelijker!
Ja verschilt ook per vk denk ik.. Vorige keer bij de intake ook totaal niet over gehad ondanks ze mij gewicht moesten weten. En bij deze intake begon een andere vk dan de vorige keer gelijk over de suikertest toen ze mijn gewicht noteerde. Deze legde ook meer de nadruk op mijn gewicht wat zorgwekkend kan zijn verder in de zwangerschap dan de vorige.. Gelukkig heb ik haar tot nu toe alleen bij de intake gehad en verder niet. (zit in een team bij ons en dan kun je dus steeds een andere krijgen die onder dat team werkt) ligt er maar net aan wie er dienst heeft. Ik zit dus in team blauw. Bij toeval nu steeds dezelfde gehad bij de controles, en een aardig vrouwtje ook. Ben ik wel blij mee.
Ow ik zit bij een een eenvrouwszaak en dat vind ik heel erg fijn. Ze is wat apart, maar ik weet wel wat ik aan haar heb
@caroline1 wat naar dat je kleintje zo klein is. Wellicht wachten ze zo lang ivm groei die in die tussentijd erg verschilt? Bij mijn vorige zwangerschap was mijn dochtertje met de 20 weken echo ook te klein en pas met de 25 weken echo werd er keihard actie op gezet en moest 1,5 dag later weer in het ziekenhuis zijn. Ik zou er even over nabellen als ik jou was. Hopelijk geven ze je wat duidelijkheid. Fijn dat de echo's bij iedereen wel goed was! Als ik het lijstje en mijn lief zijn gevoel mag volgen, komt er bij ons donderdag een meisje uit is het al donderdag????
@Julias zou leuk zijn als je gevoel klopt en het een meisje wordt. Vandaag is de cosleeper bezorgd . Nesteldrang viert hoogtij en ik kon echt niet langer wachten met bestellen . Morgen de wiegedekentjes die bezorgd worden. Daarna moet ik me echt een tijdje weer even inhouden .
Balen dat je in de avond moet, maar tijd vliegt voorbij. Voor je het weet, lig je in de stoel ) Ik mag om 09:50.
Dat is al bijna!! Heel veel succes! Ja, dag vliegt wel voorbij hoor en het meeste heeft ze al gezien bij de geslachtsbepaling. Dat geeft wel wat rust. Al ben ik morgen alsnog zenuwachtig hoor! @Gruffalo123 leuk die nesteldrang! Ergens gaat het heel snel maar toch ook weer niet. Straks hebben we gewoon een baby! Ik vind dat nog zo’n raar idee.
Heb je nog gebeld met het ziekenhuis? Jammer dat het echocentrum niks zegt. Behalve dan hoe het is. Ik zou alleen al voor de vragen die je hebt aansturen op een eerdere afspraak. Ik snap heel goed dat je dat doemscenario in je hoofd hebt. Kan ook niet anders. Ik hoop dat je kindje het heel goed gaat doen en nog heel lang lekker in je buik mag zitten. Zodra je meer weet wel verstandig om je werk in te lichten denk ik ja. Bij mij staan ze daar echt voor open, maar ik weet niet of dat bij jou ook zo is.
Ik vind het ook nog heel onwerkelijk. Maar dat komt omdat ik mijn kleine zo weinig en gedempt voel. Bij mijn zoontje voelde ik alles al zo snel. Ik word er wat onzeker van en het lijkt allemaal zo onwerkelijk en ver weg ook. Terwijl we al op de helft zijn! Die laatste 3-4 weken dat is echt hel (als je zo'n ongeduld bent als).
Ff een update vanaf mijn kant. Vorige week heerlijk nachtje ertussenuit geweest met moeder en zussen. Lion king gezien, errug gaaf. Maar gek genoeg had ik dus echt heimwee naar mijn mannen, apart maar fijn gevoel. Waardeer nu extra wat ik heb. Het weekend had ik moeten werken maar zaterdagochtend afgebeld, zag er best tegenop en was kapot van de dagen weg. Eenmaal thuis ben ik ook gaan nadenken, ben op me werkdagen een heks ipv een leuke moeder en me heupen spelen weer op. Daarnaast was er gezeur geweest ivm overname van een object door ander bedrijf en het was lange tijd onduidelijk of ik daar nu bij hoorde. Gelukkig begin vorige week te horen gekregen dat ik me daar geen zorgen over hoefde te maken. Echter viel er toen een behoorlijke last van me af terwijl ik niet door had gehad dat ik die last had zeg maar. Al met al maandag controle verloskundige en bovenstaande besproken. En besloten dat ik vanaf nu lekker thuis ga zitten. Kindje ligt er overigens heerlijk luxe bij, geniet echt van de bewegingen in me buik, zijn sinds deze week ook wat duidelijker. Morgen tikken we de 19weken alweer aan en 8november de 20wekenecho. Merk wel dat 3 jaar in de hormonen(door de zwangerschappen) zitten zijn tol begint te eisen, ben er straks echt wel klaar mee. Verder lees ik elke keer mee hoor maar dat terug reageren lukt me niet echt haha
Ik heb het al verteld op mijn werk en er werd al gelijk gevraagd of ik dan nu al moest stoppen. Dus dat is geen probleem als het nodig is. Ik heb wel gezegd dat ik denk dat ik er iets eerder uit ga dan gepland.
Heftig verhaal meid, ik zou het wel serieus overwegen. Bedenk ook dat dit de laatste periode is dat je met je andere kindje alleen bent, quality time nemen. En je kunt daarnaast alle rust gebruiken om het kindje het zo goed mogelijk te laten groeien.
@Mikun niemand vraagt t (of ik heb zelf de reden gemist) maar waarom word je alleenstaande moeder? Bewuste keuze?
@Jabinca pff heel herkenbaar die drie jaar achter elkaar in de hormonen... ik ben van zwangerschap op borstvoeding gelijk weer zwanger en borstvoeding en tijdens de borstvoeding nu weer zwanger. 3 kinderen in 3 jaar hihi dat doet echt wel wat met je lichaam! @caroline1 heftig en spannend maar fijn dat ze op je werk begripvol zijn! Doe waar jij je goed bij voelt.
Hehe maakt niks uit hoor. Ja, ik word een bam’er Bewuste keuze. Met niet de beste relaties in het verleden en de tijd die zo snel voorbij gaat, heb ik de keuze genomen om dit alleen te doen. Liefde kan je altijd vinden, op elk leeftijd, maar kinderen krijgen niet.
@Mikun alleen doen is goed te doen hoor! Kan ik uit ervaring zeggen! Heb bij geen een kind hulp gehad qua verzorging nachten wakker enz enz
Wat fijn dat werk zo begripvol is @Jabinca en @caroline1 dat is toch wel heel belangrijk als het niet goed met je blijkt te gaan. @Mikun heb je in je omgeving wel veel steun om je heen mocht je toch hulp nodig hebben? Heel goed dat je hierin voor jezelf en je kinderwens kiest. @Oumi86 wat vervelend dat je weinig hulp hebt gehad. Je kiest toch samen voor kinderen, dus is de verzorging ook voor beide vind ik. Mijn lief komt er niet onderuit hoor
Ja zeker! Ontzettend veel eigenlijk. Zelfs mijn buurvrouw zei ook gelijk dat ze kon oppassen als ik het nodig had. Dus dat is wel handig, iemand zo dicht bij. Mijn familie wonen namelijk allemaal in het buitenland, dus dat word minder makkelijk Maar heb echt genoeg steun in m’n omgeving gelukkig