Ik mis echt veel mensen van de lijst zeg.. waar is iedereen? Heb er ff paar 'getagd' enne ik stond op de lijst nog dat ik vandaag de 20wekenecho zou hebben maar die is verplaatst naar morgenochtend, spannend!!
@caroline1 de jongste van mij is ook ineens kats verkouden en is ineens heel hees aan het inademen.. afgelopen nacht ging goed maar nu vrees ik toch op een onrustige nacht. Gelukkig wel lekker opgeladen in de sauna
Hier heeft hij gisteren toch echt twee rake schoppen gegeven haha! Verder vooral in afwachting voor volgende week dinsdag, dan krijgen we de guo. Ben er op zich ook wel relaxed onder.. De vk zei dat we ons niet gek moesten maken maar het gewoon een extra controle is omdat hij wat aan de flinke kant is. Dus ik volg haar advies tot nu toe wel redelijk op.. Misschien dinsdag wat spanningen, maar we zullen zien. Verder gaat hier alles wel z'n gangetje, en begint mijn buik nu ook wel goed te groeien en geniet ik iedere dag van zijn aanwezige momentjes in mijn buik. Af en toe dagen erbij dat ik gewoon teveel heb gedaan, waardoor ik last krijg van bandenpijn. Maar verder mag ik op dit moment zeker niet klagen. Wel proberen we deze weken dat ik nog wat kan doen de babykamer volledig af te krijgen. En daarna weer genieten van ons tweetjes want voordat we het weten zijn we met z'n 3en. Dat vind ik wel grappig dat mensen mij vragen hoever ik ben en ik dan zeg 20 weken en iedereen zegt oww al op de helft.. Dan heb ik echt zoiets van uhh owja. voor mij lijkt het soms nog zover weg. Al gaat de tijd ook weer enorm snel, want nog eventjes en we zitten alweer in het nieuwe jaar.. Pfff..
@Snies leuk dat je de babykamer al af gaat maken, dat is mooi op tijd! Ik zit nu bij de prikpost voor de glucose test. Nuchter glucose was goed. Drankje was vies, maar te doen. Ben er nu wel misselijk van en hoofdpijn. Nog ruim een uur te gaan.
Ow nee, wat sneeu voor de kleine! Hopelijk knapt hij gauw weer op! Voor nu, geniet lekker van de knuffels
Hehe ik ben ook al begonnen met de babykamer en die zal over 2/3 weken klaar zijn! Beter op tijd als we nog dingen kunnen doen dan met een grote buik toch
Ik heb zo een afspraak bij de vk, ga echt mijn pijn aankaarten en hoe het beste te handelen.. ben 12 uur naar huis gegaan van het werk door de pijn, zelfs PCM hielpen niet.. nu door rustige middag zitten gaat het gelukkig al een stuk beter..
Ook hier een prachtige 20weken echo gehad. Helemaal gelukkig en toch wel opgelucht. Ook eens gelet op de p-waardes haha (wist voorheen niet wat dat was) zag ze nu op het papier staan. Alles rond de p50 alleen hoofdje op p22, komt overeen met 19weken maar dat paste in het plaatje van onze jongens en het feit dat ik ook geen groot hoofd heb dus niks geen zorgen.
@Jabinca, super fijn van je goede echo! Ik vond het wel leuk om te zien dat je echt al karakteristieken ziet. Zoals bij ons beide een kleiner hoofdje dan gemiddeld. (Maar helemaal prima verder) @Gruffalo123 fijn dat je suikertest goed was! Moet je nu een groei echo? @Snies, ja bizar he. Ik vind ons ook nog niet zo ver. Alleen voor een buitenstaander gaat het vaak super snel. En opzich is halverwege ook al een eind op weg. @mamaNath87 wat naar! Wat zei de vk?
Het is inderdaad zwangerschap ischias en ga morgen de fysio bellen voor een plan en morgen op het werk overleggen over minder werken ofzo.. totdat het beter gaat of mijn verlof
@mamaNath87 naar dat je zoveel last al hebt. Hopelijk helpt rustiger aan doen een beetje. @Marlau of ik nog een groeiecho moet hoor ik over drie weken bij de VK.