* Mama's uitgerekend tussen 14 & 31 maart 2018 * 11 maart FoxyDiamond Anna2017 12 maart Belony, 39 jaar, 2e kindje 13 maart Oumi86, 31 jaar, 4e kindje 14 maart Anna009 Laisa 15 maart Jazz, 30 jaar, 2e kindje Gruffalo123, 30 jaar, 2e kindje. Caroline1, 28, 2e kindje - blijft een verrassing! Livoli, 29 jaar, 1e kindje 16 maart Nutella, 30 jaar, 1e kindje 17 maart Beamer, 32 jaar, 2e kindje 18 maart 19 maart 20 maart MamaNath87, 29 jaar, 2e kindje 21 maart 22 maart Madeline, 2e kindje Peach85, 32 jaar, 2e kindje 23 maart 24 maart 25 maart Snies Wanda68, 34 jaar, 2e kindje Ellie_x, 22 jaar, 2e kindje Vaatdoek, 33 jaar, 2e kindje 26 maart Liske, 32 jaar, 2e kindje 27 maart 28 maart 29 maart 30 maart 31 maart Afsprakenlijstje: 25 juli - FoxyDiamond 25 juli - Oumi86 26 juli - Livoli - > 1e echo 27 juli - Belony -> 1e echo 1 augustus - Caroline1 - > intake gyn en echo 2 augustus - Wanda68 - > 1e echo 2 augustus - Snies - > intake vk en echo 3 augustus - Gruffalo123 - > intake vk en echo 4 augustus - Jazz - > intake vk en echo 7 augustus - Vaatdoek - > intake vk en echo 9 augustus - Beamer - > intake vk & echo 9 augustus - Nutella - > 1e echo 10 augusis - Ellie_x - > intake vk & echo 15 augustus - Nutella - > intake
Dank!! Zo grappig inderdaad de meeste op 1 datum. Ik ben helemaal niet misselijk, meer als ik ergens zin in heb dat het mij niet smaakt zoals ik had gedacht/gehoopt. En zit snel vol en blaas aardig op. Vanmorgen een knaller van een test gehad van het KV en de digitale gaf ook 1-2 weken aan. Nu wel klaar met testen.
Vriendlief en ik zijn er in ieder geval uitgekomen dat de babykamer het thema nijntje krijgt.. Tegen de tijd moeders maar eens lief aankijken voor de muurschildering van nijntje. Ik kijk gewoon echt overal naar uit
Goed teken @Snies. Lekker dromen en vooruit kijken. Op naar de eerste echo en straks ons kindje in onze armen!
Soms ben ik bang dat ik nu teveel op de roze wolk zit.. En ik daar even vanaf moet stappen. Maar vind dat ik het heel goed doe, had mezelf echt anders voorgesteld gezien die miskraam eerder. Zelfs de vk zei nog dan ga je er niet zorgeloos meer in he. En toen was ik degene die zei maar ik kan nu niks anders dan afwachten. Met eerste zwangerschap was ik juist van niet durven te genieten, steeds zekerheid willen hebben. Echt apart dat het zo kan omslaan.. Had juist andersom nu verwacht. Maar eerst de echo maar eens afwachten.. Tot die tijd alvast rond snuffelen naar leuke kleertjes en spulletjes. Aanschaffen is tegenwoordig in een minuut gebeurd.
Haha online shoppen is ook zo klaar hoor. hihihi Maar ik snap je onzekerheid ook zo goed. Heb ook 2 miskramen gehad. Al moet ik zeggen dat ik mij zoooo anders voel dan hiervoor. Altijd kotsmisselijk, vooral eten voor ik misselijk zou gaan worden. Nu denk ik mwa, voel mij best oke, wat steken in buik, opgeblazen buik, lastig naar de wc gaan of ineens nodig moeten en na de lunch een meeeeega dip. Al ben ik die nu ook wel wat te boven . Maar het voelt nu oke, doordat ik mij nu best goed voel is het niet zo aanwezig, hoewel ik er wel mee bezig ben
Wie wil mij opt lijstje zetten? 28mrt Verder nog niet gebeld naar verloskundige.. komt vanzelf. Zit er eerder overna te denk om de kraamverzorgster in te lichten. Bij mij 2zoons een geweldige vrouw gehad en die willen we nu uiteraard weer. Ze mag alleen maar 1 gezin per jaar vastzetten dus wil niet te laat zijn haha
Bij wie nog meer waar de borsten beginnen te groeien? Iedereen valt het hier op dat die van mij gegroeid zijn... We hebben het daarom onze ouders maar gezegd. Maar willen het liefst voor de rest nog geheim houden tot na de echo.
Pfff bij mij ook hoor! Het zijn echt joekels. Maar ze doen nu wel minder zeer!! Net in de uitverkoop een zw broek gekocht. M'n fijnste jeans zat al een beetje strak, dat werd nu alleen maar erger dus ach ja.... Vanochtend ook de laatste test maar gedaan
Ik heb dus exact hetzelfde! Zin in iets en het smaakt dan niet had eergister ook cb gedaan en had 2-3 weken
Dat terwijl wij op hetzeflde termijn zitten, grappig. Ik heb en shirt van de New Yorker aan, is van dat hele los vallende spul, als ik loop zie je gewoon mijn buik... Ik moet dus echt iets anders verzinnen, denk blousjes ofzo die wat losser zitten.